| Blok - učiteľský základ Mgr. denná forma - semináre k ZP pre KVV |
Študenti učiteľstva v kombinácií si zapisujú Semináre k záverečnej práci z konkrétneho
bloku podľa toho, na ktorej katedre píšu záverečnú prácu.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KVV/Uz-MD106A/22 |
Seminár k záverečnej práci 1 |
|
1 |
1C |
SK |
2 |
Z |
|
|
Smitková |
| KVV/Uz-MD107A/22 |
Seminár k záverečnej práci 2 |
|
2 |
1C |
SK |
2 |
L |
|
|
|
| Blok - učiteľský základ Mgr. denná forma - semináre k ZP pre KHU |
Študenti učiteľstva v kombinácií si zapisujú Semináre k záverečnej práci z konkrétneho
bloku podľa toho, na ktorej katedre píšu záverečnú prácu.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KHU/Uz-MD106A/22 |
Seminár k záverečnej práci 1 |
|
1 |
1C |
SK |
2 |
Z |
|
|
Adamko |
| KHU/Uz-MD107A/22 |
Seminár k záverečnej práci 2 |
|
2 |
1C |
SK |
2 |
L |
|
|
|
| Blok - učiteľský základ Mgr. denná forma - semináre k ZP pre KBE |
Študenti učiteľstva v kombinácií si zapisujú Semináre k záverečnej práci z konkrétneho
bloku podľa toho, na ktorej katedre píšu záverečnú prácu.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KBE/Uz-MD106A/22 |
Seminár k záverečnej práci 1 |
|
1 |
1C |
SK |
2 |
Z |
|
|
Baláž |
| KBE/Uz-MD107A/22 |
Seminár k záverečnej práci 2 |
|
2 |
1C |
SK |
2 |
L |
|
|
|
| Blok - učiteľský základ Mgr. denná forma- semináre k ZP pre KKPT |
Študenti učiteľstva v kombinácií si zapisujú Semináre k záverečnej práci z konkrétneho
bloku podľa toho, na ktorej katedre píšu záverečnú prácu.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KKPT/Uz-MD106A/22 |
Seminár k záverečnej práci 1 |
|
1 |
1C |
SK |
2 |
Z |
|
|
|
| KKPT/Uz-MD107A/22 |
Seminár k záverečnej práci 2 |
|
2 |
1C |
SK |
2 |
L |
|
|
|
| Blok - učiteľský základ Mgr. denná forma - semináre k ZP pre KIN |
Študenti učiteľstva v kombinácií si zapisujú Semináre k záverečnej práci z konkrétneho
bloku podľa toho, na ktorej katedre píšu záverečnú prácu.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KIN/Uz-MD106A/22 |
Seminár k záverečnej práci 1 |
|
1 |
1C |
SK |
2 |
Z |
|
|
Černák |
| KIN/Uz-MD107A/22 |
Seminár k záverečnej práci 2 |
|
2 |
1C |
SK |
2 |
L |
|
|
|
| Blok - učiteľský základ Mgr. denná forma - semináre k ZP pre KGE |
Študenti učiteľstva v kombinácií si zapisujú Semináre k záverečnej práci z konkrétneho
bloku podľa toho, na ktorej katedre píšu záverečnú prácu.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KGE/Uz-MD106A/22 |
Seminár k záverečnej práci 1 |
|
1 |
1C |
SK |
2 |
Z |
|
|
Tomčíková |
| KGE/Uz-MD107A/22 |
Seminár k záverečnej práci 2 |
|
2 |
1C |
SK |
2 |
L |
|
|
|
| Blok - učiteľský základ Mgr. denná forma - semináre k ZP pre KTVS |
Študenti učiteľstva v kombinácií si zapisujú Semináre k záverečnej práci z konkrétneho
bloku podľa toho, na ktorej katedre píšu záverečnú prácu.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KTVS/Uz-MD106A/22 |
Seminár k záverečnej práci 1 |
|
1 |
1C |
SK |
2 |
Z |
|
|
|
| KTVS/Uz-MD107A/22 |
Seminár k záverečnej práci 2 |
|
2 |
1C |
SK |
2 |
L |
|
|
|
| Blok - učiteľský základ Mgr. denná forma - semináre k ZP pre KMAT |
Študenti učiteľstva v kombinácií si zapisujú Semináre k záverečnej práci z konkrétneho
bloku podľa toho, na ktorej katedre píšu záverečnú prácu.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KMAT/Uz-MD106A/22 |
Seminár k záverečnej práci 1 |
|
1 |
1C |
SK |
2 |
Z |
|
|
Papčo |
| KMAT/Uz-MD107A/22 |
Seminár k záverečnej práci 2 |
|
2 |
1C |
SK |
2 |
L |
|
|
|
| Blok - učiteľský základ Mgr. denná forma |
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPED/Uz-MD100A/22 |
Pedagogická a školská psychológia |
|
4 |
2P + 2C |
SK |
1 |
Z |
|
|
Zastková, Kohútová |
| KPED/Uz-MD101A/22 |
Výskumné metódy v pedagogických vedách |
|
4 |
2P + 1C |
SK |
1 |
Z |
P |
|
Jablonský, Siváková, Karasová |
| KPED/Uz-MD102A/22 |
Pedagogická diagnostika žiaka |
|
3 |
2P + 1C |
SK |
1 |
L |
P |
|
Siváková, Gejdoš |
| KPED/Uz-MD103A/22 |
Školský manažment a legislatíva |
|
2 |
1P |
SK |
1 |
L |
P |
|
Jablonský |
| KPED/Uz-MD104A/22 |
Prevencia sociálnopatologických javov |
|
4 |
2P |
SK |
2 |
Z |
P |
|
Emmerová |
| KPED/Uz-MD105A/22 |
Inkluzívne prístupy v školskej edukácii |
|
3 |
2P + 1C |
SK |
2 |
Z |
P |
|
Kováčová, Homolová |
|