Meno:
|
Ing. Anna Diačiková, PhD. | |
Email:
|
anna.diacikova@ku.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
PF KU
-
Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku
|
|
Pracovisko:
|
KMN
-
Katedra manažmentu
|
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie | II.b - Rok | II.c - Odbor a program |
---|---|---|
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Chemickotechnologická fakulta | 1979 | Technológia makromolekulových látok |
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie | II.b - Rok | II.c - Odbor a program |
---|---|---|
Externá vedecká ašpirantúra na Chemickotechnologická fakulte, titul CSc., neskôr uznaný ako PhD. | 1991 | Technológia makromolekulových látok |
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
výskumný pracovník, manažér | Výskumný ústav chemických vlákien, Svit | 1979 - 1991 |
senior manažér | Chemosvit, a.s., Svit | 1991 - 2015 |
odborný asistent | Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta | 2005 - 30.10.2022 |
externý spolupracovník v oblasti manažmentu a marketingu | Ekonomická Univerzita, Bratislava, Fakulta podnikového hospodárstva v Košiciach | 1995 - 2005 |
odborný asistent | Prešovská univerzita, Fakulta humanitných a prírodných vied | 2004 - 2005 |
ústredná metodička pre marketing a riadenie knižníc SR | Ministerstvo kultúry, Slovenská národná knižnica v Martine | 2008 - 2010 |
lektor pre externé vzdelávanie - manažment a marketing | Ministerstvo kultúry, Slovenská národná knižnica v Martine | 2010 - 2012 |
docent | Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta | 1.11.2022 - súčasnosť |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Riadenie v konkurenčnom prostredí (1.modul - Konkurenčné prostredie, 2. modul – Hodnotenie konkurencie, 3. modul – Zvýšenie konkurenčnej schopnosti) s obhajobou záverečnej práce Aplikácia strategického manažmentu a strategického marketingu | City University of Seatle, USA - miesto: Bratislava | 1993 – 1994 |
Efektívne riadenie a sebariadenie v práci manažéra | Britský Know How Fond - miesto: Bratislava | 1995 |
Transformácia spoločnosti na trhovo orientovanú spoločnosť | Poradenské stredisko pre slovenské podniky, Slovenské manažérske tréningové centrum, Agentúra USA pre medzinárodný rozvoj | 1999 |
Etika v práci manažéra, etiketa vrcholových manažérov, ako písať EÚ projekty, tréning trénerov pre reportovanie a prezentovanie | Kredit, Košice | 2000 - 2005 |
Nemecký jazyk | Jazyková škola v Poprade | 1980 – 1986 |
Anglický jazyk | Medzinárdná škola, Ramsgate, Veľká Británia, Jazyková škola v Poprade, Cambridge v PP, Iluminata v PP a iné | 1995 – 2014 |
Študijné pobyty - aplikácia fyzikálnych metód vo výskume polymérnych materiálov, manažment strategických informácií a ich aplikácia v riadení výskumných inštitúcií a medzinárodných organizácií | Institute of Packaging Professionals, Chicago, USA; Forschungsinstitute fur Polymerchemie, Teltow – Seehof, Nemecko; Henkel, Düsseldorf, Nemecko ; Pira International, Leatherhead (3x), Veľká Británia | 1982 - 2005 |
digitálne zručnosti | Chemosvit, a.s. | 1996 - 2014 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Medzinárodné ekonomické vzťahy | ekonomika a manažment podniku | 2. stupeň | ekonómia a manažment |
Manažment výroby | manažment | 1. stupeň | ekonómia a manažment |
Strategický manažment | ekonomika a manažment podniku | 2. stupeň | ekonómia a manažment |
Manažment kvality | ekonomika a manažment podniku | 2. stupeň | ekonómia a manažment |
Environmentálny manažment | ekonomika a manažment podniku | 2. stupeň | ekonómia a manažment |
VYMĚTAL, Jan, DIAČIKOVÁ, Anna, VÁCHOVÁ, Miriam: Informační a znalostní management v praxi. Praha: Vyd. Lexis Nexis CZ, 2005. 399 s. ISBN 80-86920-01-1.
UBREŽIOVÁ, Iveta, KOZÁKOVÁ, Jana, DIAČIKOVÁ, Anna. Medzinárodný manažment a podnikanie. 1. vyd. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2018. 261 s. ISBN 978-80-552-1877-9.
DIAČIKOVÁ, Anna: Flexible Films and Packaging in the Czech and Slovak Republics,Poland and Hungary. Vyd. Plastics Information Direkt, a division of Applied Market Information Ltd., Bristol, UK, 2010, 196 s., ISBN 978-1-906479-06-0.
DIAČIKOVÁ, Anna, DUDINSKÁ, Elvíra: Marketing v multikultúrnom prostredí. Vyd. Edičné stredisko KU Ružomberok, 2007, 148 s. ISBN 978-80-8084-147-8.
DIAČIKOVÁ, Anna, Ľach, Michal: Úspech je voľba. Manažment podnikania a podnikových procesov. Teória a prax aplikovaná v spoločnosti Chemosvit, a.s. Svit: Chemosvit, a.s. Svit. 2019, 400 s. ISBN 978-80-971931-1-9.
KUBÍČEK. P. a kol. (2009). Akciová spoločnosť zodpovedne, strategicky, efektívne. Praktické rady a tipy pre vrcholový manažment akciovej spoločnosti. Bratislava: Verlag Dashöfer, 2009, 523 s. ISSN 1337-804X
DIAČIKOVÁ, A, ĽACH, M. (2019). Úspech je voľba. Manažment podnikania a podnikových procesov. Teória a prax aplikovaná v spoločnosti Chemosvit, a.s. Svit: Chemosvit, a.s. Svit. 2019, 400 s. ISBN 978-80-971931-1-9.
UBREŽIOVÁ, I., JANOŠKOVÁ, M., MURA, L., DIAČIKOVÁ, A., SOKIL, O. (2021). Teória a prax medzinárodného manažmentu a podnikania v multikulturálnom prostredí. Theory and practice of international management entrepreneurship in the multicultural environment. Vyd. Ostrava: VŠB – TU, ČR. 2021, 236 s. ISBN 978 – 80 – 248 – 4516 – 6.
ČARNOGURSKÝ, K., DIAČIKOVÁ, A., MADZÍK, P. (2019).Perception of customer environmental requirements in relation to the product. In: Liberec economic forum: Proceedings of the 14th international conference Liberec (Česko) : Technická univerzita v Liberci, 2019. ISBN 978-80-7494-482-6, s. 93-101.
BERČÍK, J. a kol. (2021). The Use of Aromatization and Smart Solutions in Selected Economic Sectors. Nitra: SPU v Nitre, 2021. 103 s. ISBN 978-80-552-2395-7 a ISBN 978-80-552-2359-9. DOI 10.15414/2021.9788055223957
ČARNOGURSKÝ, K., DIAČIKOVÁ, A., MADZÍK, P. (2021). The Impact of the Aromatization of Production Environment on Workers: a Systematic Literature Review. Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. Applied sciences (elektronický dokument), 2021, Vol. 11, No. 12, pp. 1-14. ISSN (online) 2076-3417.
UBREŽIOVÁ, I., KOZÁKOVÁ, J., DIAČIKOVÁ, A. (2018). Medzinárodný manažment a podnikanie. 1. vyd. Nitra : SPU. 2018, 261 s. ISBN 978-80-552-1877-9.
VYMĚTAL, J., DIAČIKOVÁ, A., VÁCHOVÁ, M.: Informační a znalostní management v praxi. Vyd. Lexis Nexis CZ, Praha, 2005, 399 s. ISBN 80 – 86920 – 01 – 1.
Jedna z najcitovanejších monografií z oblasti informačného a znalostného manažmentu v SR a ČR, stovky citácií, aj v súčasnosti, napr.
(1) BASL, J.: What Do We Know About Effects of Family Background On Computer Literacy – Based On Results From The PISA Survey, s. 193. In: Proceedings of the Paris International Conference on Education, Economy and Society – Paris 17-19 July 2008, Volume 1. 673 s.
(2) MIHALČOVÁ, B., PRUŽINSKÝ, M.: Limitation and assumption of handicapped workers for the role of a manager – leader. Humanum - Międzynarodowe Studia Społeczno-Humanistyczne, Warszawa, č.1, 2008 s. 111. ISSN 1898-8431
(3) BASL, J.: Význam počítačové gramotnosti a možnosti jejího zjišťování v rámci mezinárodního výzkumu PISA. Socioweb, č. 9, 2008. Vyd. Sociologický ústav AV ČR, v.v.i., Praha.
(4) ODEHNALOVÁ, M.: Increasing the company´s performance in knowledge society. Zvyšování výkonnosti podniku ve znalostní společnosti. Czech University of Life Sciences in Pratur, Fakulty of Economics and Management. Agric. Econ.-Czech, 55, 2009 (3), s. 134-138.
(5) HAVLÍČKOVÁ, K.: Information and Knowledge Management (focusing on the interpretation process, organization and sharing information and knowledge) In: Studies of Information and Knowledge Management in the European Context. Reg. No: CZ.1.07/2.2.00/07.0284, OP: Education for Competitiveness, Support area. 2.2 University Education, Realization: VŠB-Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, separate unit: Business Academy and HPS Valašské Meziříčí, 2010.
(6) PETRUFOVÁ, M.: Management of Knowledge – Inevitable Assumption of Efficient Regional Development, s.53. In: Merit of Human Potential in Regional Development. Collection of Proceedings. STS Science Centre, London. Published in Great Britain, 2010.72 s. ISBN 978-0-9564777-2-9.
(7) BERKA, R.: Význam intelektuálního kapitálu pro organizace a jeho měření. Ekonomika, management, inovace. Vedecko-odborný časopis Moravské vysoké školy Olomouc, č.2, 2010, s. 49. ISSN 1804-1299.
(8) MRÁČEK, P., MUCHA, M.: Application of Knowledge in Advergaming as a Possible Source of Competitive Advantage. Journal of Competitiveness, Issue 3, 2011, s. 108 – 118. ISSN 1804 – 171X.
(9) Vlasta Strižová, Zdeněk Smutný: An innovative approach to the development of the master study of the Information management at the University of Economics in Prague, 2013. DOI: 10.18267/j.aip.27
(10) Jana Matoskova, Helena Rehackova, Eliska Sobotkova, Vlastimil Svec, Martina Polcakova: Facilitating Leader Tacit Knowledge Acquisition. Journal of Competitiveness, Vol. 5, Issue 1, pp. 3-15, March 2013 ISSN 1804-171X (Print), ISSN 1804-1728 (On-line). DOI: 10.7441/joc.2013.01.01 joc_1-2013_v2.indd 325.3.2013
Peter Madzík, Karol Čarnogurský, Anna Diačiková: Consumer feedback - how relevant is it for quality improvement? Conference Marketing Identity, Smolenice, 2015, 10th – 11th November 2015. University of SS Cyril and Methodius in Trnava - Faculty of Mass Media Communication. Book of Proceedings pp. 148-159.
(1) Miriam Pekarčíková, Peter Trebuňa, Oleksandr Liaposhchenko, Marián Petrik: INCREASING THE EFFICIENCY OF LOGISTICS FLOW IN PRODUCTION SYSTEM BY THE SOFTWARE TOOL TECNOMATIX PROCESS SIMULATE. Conference Paper3rd EAI International Conference on Management of Manufacturing Systems, Jan 2018, DOI: 10.4108/eai.6-11-2018.2279599
(2) Ľudmila Lysá, Anton Lisnik, Michal Jenčo, Milan Droppa: Quality Assesment in a Selected Service Sector. Quality Management Vol. 18, No 161/December 2017, pp. 103-108. ISSN 1068-6967
(3) Peter Madzík, Pavol Budaj, Anna Chocholáková: Practical experiences with the application of corporate social responsibility principles in a higher education environment. Sustainability, May 2018, 10(6), 1736 https://doi.org/10.3390/su10061736
David S. Waller, H. J. Waller: An analysis of negative reviews in top art museums’ Facebook sites . Muesum Management and Curatorship. Volume 34, 2019, Issue 3 https://doi.org/10.1080/09647775.2018.1550622
(4) David S. Waller, H. J. Waller: An analysis of negative reviews in top art museums’ Facebook sites . Muesum Management and Curatorship. Volume 34, 2019, Issue 3 https://doi.org/10.1080/09647775.2018.1550622
DIAČIKOVÁ, A.: Firma riadená znalosťami – utópia, teória alebo reálna výzva? In: 23. medzinárodné kolokvium: Znalostný manažment – Kľúč k úspechu. Bratislava, Slovensko, 2001, s. 123-128.
(1) DUGAS, J., ČARNICKÝ, Š.: Možnosti využitia informačných a komunikačných technológií v aktívnom procese získavania znalostí. Manažment v teórii a praxi. On-line odborný časopis o nových trendoch v manažmente, č.1, 2010, s. 22. ISSN 1336 – 7137.
(2) MOLNÁR, P.: Koniec mýtom o znalostnom manažmente - začína jeho praktická aplikácia vo firmách. In: Medzinárodné kolokvium Znalostný manažment 2007 – Aplikácia znalostného manažmentu vo firemnej praxi. Bratislavská vysoká škola práva, 16.-17.október 2007, Bratislava, hotel Úradu vlády SR Bôrik. ISBN 978-80-89275-10-6.
(3) DUGAS, J., FERENCZ, V.: Manažment znalostí – faktor úspešného zavádzania nástrojov Business Inteligence. In: 2. Vedecký workshop k riešeniu projektu VEGA č. 1/0350/10 – Faktory úspešnosti zavádzania a využívania Business Inteligence v riadení podnikov na Slovensku. Zborník vedeckých prác , Košice, nov. 2011, s. 56. ISBN 978-80-89383-14-6.
(4) HREHOVÁ, D., FRENOVÁ, J., AGAFONOVÁ, M.: Znalosti a tvorivosť-pridaná hodnota. In: Medzinárodná vedecká konferencia Ekonomické znalosti pro tržní praxi. Univerzita Palackého v Olomouci. 9.-10.sept.2009, Olomouc, s.131-138. ISBN 978-80-87273-02-9.
MADZÍK, P., ČARNOGURSKÝ, K., DIAČIKOVÁ, A., LISNIK, A.: Dobrá prax v oblasti spoločenskej zodpovednosti v prostredí vzdelávacej inštitúcie. Vyd.: Verbum : Ružomberok, 2014. ISBN: 978-80-561-0231-2
(1) Sylvie Formánková, Renata Kučerová, Andrea Hrdličková: International standards of social responsibility and their suitability for high educational institutions, World Rev Enterpren Manag Sustain Dev, 14 (12), Jan 2018, World Rev Enterpren Manag Sustain Dev.DOI: 10.1504/WREMSD.2018.10009036
(2) Peter Madzík, Pavol Budaj, Anna Chocholáková: Practical Experiences with the Application of Corporate Social Responsibility Principles in a Higher Education Environment. Sustainability 10(6), May 2018, Sustainability 10(6) DOI: 10.3390/su10061736
(3) Sylvie Formánková, Kristin Stevik, Renata Kučerová: Responsibility and Sustainability of Higher Education Institutions. Book, jan 2017, Publisher: Pearson Education Limited, ISBN: 9781784495589
(4) Sylvie Formánková, Andrea Hrdličková, Renata Kučerová, Renata Skýpalová: Evaluation of the Applicability of CSR Standards in the Praxis of Tertiary Education Institutions, January 2017, DOI: 10.23762/fso_vol5no1_8
(5) Lukáš Copuš, Mário Papík, František Olšavský: Corporate Social Responsibility and Societal Marketing Concept in Financial Sector (Slovak Perspective). Conference: 29th IBIMA: Education excellence and innovation management through Vision 2020 : From regional development sustainibility and competitive economic growth. Vienna, Austria. May 2017, pp. 3317-3326. ISBN 978-0-9860419-7-6
(6) Renata Kučerová, Sylvie Formánková, Monika Prísažná: Social Responsibility in High Education Institutions : Evidence from Economic Faculties in Czech Republic, December 2016, DOI: 10.7160/eriesj.2016.090401
DIAČIKOVÁ, A.: Strategické rozhodovanie a riadenie znalostí v reálnej firemnej praxi. In: 13. medzinárodná konferencia INFORUM 2007. Praha, ČR, 22. -24. 5. 2007, s. bez číslovania - vydané na CD ROM .
(1) DUGAS, J., ČARNICKÝ, Š.: Možnosti využitia informačných a komunikačných technológií v aktívnom procese získavania znalostí. Manažment v teórii a praxi. On-line odborný časopis o nových trendoch v manažmente, č.1, 2010, s. 22. ISSN 1336 – 7137.
(2) DUGAS, J., FERENCZ, V.: Manažment znalostí – faktor úspešného zavádzania nástrojov Business Inteligence. In: 2. Vedecký workshop k riešeniu projektu VEGA č. 1/0350/10 – Faktory úspešnosti zavádzania a využívania Busines Inteligence v riadení podnikov na Slovensku. Zborník vedeckých prác , Košice, nov. 2011, s. 56. ISBN 978-80-89383-14-6.
Desiatky citácií vo svetových a domácich odborných (vrátane karentovaných) časopisoch a knihách z oblasti manažmentu, vedy a výskumu chemických a prírodných vlákien.
Projekt z programu Erasmus+ v kľúčovej aktivite KA2 - Spolupráca v oblasti inovácií a výmeny osvedčených postupov, č. projektu 2016-2-PL01-KA205-027375 – riešitelia: Eduexpert, Lodž, Poľsko, Butterflies Ltd, Bradford, Veľká Británia, KU PF, Ružomberok.
Obdobie X/2016 – IX/2017
Názov projektu: Multikulturalizmus z pohľadu kultúrnej identity - projekt vzdelávania mládeže. Jeho hlavným cieľom je rozvoj inovácií prostredníctvom prípravy viacjazyčného nástroja, ktorý je k dispozícii riešiteľom projektu a v spolupráci s kompetentnými v jednotlivých krajinách bol ponúknutý do vyučovacieho procesu na stredných školách. Projekt priamo prispel k zvýšeniu úrovne povedomia mládeže v oblasti multikulturalizmu a tak im umožniť ľahšie začlenenie do takejto spoločnosti.
Projekt KEGA 005SPU – 4/2019 Teória a prax medzinárodného manažmentu a podnikania v multikulturálnom prostredí
Obdobie: 1.1.2019-31.12.2021
Zodpovedná riešiteľka: prof. Ing. Iveta Ubrežiová, CSc.
Projekt APVV-17-0564 Využitie spotrebiteľskej neurovedy a inovatívnych výskumných riešení v aromachológii a jej aplikácia vo výrobe, obchode a službách (NEUROSMELL)
Obdobie: 01.07.2018 - 30.06.2022
Podstatou projektu je systematicky preskúmať synergické prepojenie mozgových, fyziologických a psychologických procesov s aromachológiou, ako aj ich ekonomickú efektívnosť a účinnosť vo vybraných odvetviach národného hospodárstva: vo výrobe, obchode a službách. Tieto procesy sú skúmané prostredníctvom inovatívnych výskumných riešení a spotrebiteľskej neurovedy reprezentovanej biometrickými, neurovedeckými a behaviorálnymi štúdiami v reálnych aj laboratórnych podmienkach.
Projekt VEGA 1/0663/18 “Requirements non-linearity and its integration into quality management process”
Obdobie 01.01. 2018 – 31.12.2020
The aim of this project is to design an integrated quality management (QM) model that will be able to respect the non-linearity of requirements - the varying relationship between the level of requirement fulfillment and the overall satisfaction of the customer. The model will build on the detailed examination of the links “Quality loop”. Data from surveys as well as other additional secondary sources will be processed within this project. The results of the project will help to understand latent linkages between customer requirements and satisfaction, as well as it will be helpful to transfer of requirements into product characteristics. The project covers 4 areas – address these areas can fulfilled significant shortcomings in the QM theory as well as in the practical level of QM: 1) knowledge of the requirements, 2) their integration, 3) the determination of quality priorities from the perspective of the organization, 4) the impact of marketing communication on customer perception of quality.
Erasmus+ KA2 “Strategic Partnerships for Higher Education, Implementation of Consumer Neuroscience and Smart Research Solutions in Aromachology“ (NEUROSMARTOLOGY), 2018-1-SK01-KA203-04632
Obdobie IX/2018 – VI/2021
Projekt Nanoforce - Nanotechnológie pre chemický sektor – ako prepojiť vedecké poznatky s podnikaním v strednej Európe, Stredná Európa, Európsky regionálny rozvojový fond, máj 2011 - október 2013
Erasmus+KA220 - Kooperačné partnerstvá „Zvyšovanie povedomia a vedomostnej základne využitím big data v oblasti kvality ovzdušia a jej vplyvu na zdravie populácie (VISIONAIR)“, doba riešenia 1.09.2023 – 31.08.2026
Operačný program Integrovaná infraštruktúra pre projekt: Národná infraštruktúra pre podporu transferu technológií na Slovensku II, spolufinancovaný zo zdrojov Európskeho fondu regionálneho rozvoja, doba riešenia 1.09.2022 – 31.12.2023
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Predseda, garant, organizátor a vedenie sekcie Firemné informácie a znalosti na medzinárodnej konferencii o profesionálnych zdrojoch INFORUM, Praha, ČR – organizovanej na VŠE v Prahe | Albertina Icome, Praha, ČR | 2004 - 2008 |
člen programového výboru konferencií a príprava medzinárodných konferencií vo východnej a strednej Európe, vrátane vedenia sekcií a panelových diskusií v Budapešti, Maďarsko (apríl 2006) a v Kantone, Čína (jún 2005) | spoločnosť CMT v Singapúre | 2004 - 2008 |
expert a člen odborných výborov špecializovaných konferencií v oblasti znalostného manažmentu a marketingu | Institute for International Research (IIR), Viedeň, Rakúsko | 2005 – 2008 |
člen vedeckého výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Spoločenská zodpovednosť podnikov a manažment ľudských zdrojov v krajinách V4 | Slovenská poľnohospodárska univerzita, Fakultou ekonomiky a manažmentu | 2015 – 2019 |
zakladateľka konferencie, predseda org. výboru a člen vedeckého výboru konferencie PEMF (Popradské ekonomické a manažérske fórum) v Poprade | Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta | 2017 – súčasnosť |
zakladateľka konferencie, predseda org. výboru a člen vedeckého výboru konferencie Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti | Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta | 2011 - 2013 |
členka vedeckého a organizačného výboru konferencie Posolstvo Jána Pavla II Súčasné trendy a výzvy | Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta | 2010 - 2016 |
členka vedeckého a organizačného výboru konferencie Organizácia založená na vedomostiach v období globalizácie a internacionalizácie | Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta | 2009 - 2014 |
členka medzinárodného vedeckého výboru 10th International Conference on Management (ICoM) | Brno, Mendelova univerzita, Brno, ČR | 2021 |
reprezentant spoločnosti Chemosvit, a.s. vo Svite v rôznych národných a medzinárodných združeniach a reprezentant spoločnosti ako hlavného organizátora odborných národných a medzinárodných konferencií | Chemosvit, a.s. vo Svite | 1992 – 2015 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Institut fur Polymerforschung | Teltow – Seehof, Nemecko | XI – XII/1983 | študijný pobyt, odborná stáž – manažment výskumných aktivít, aplikácia fyzikálnych metód vo výskume polymérnych materiálov |
Henkel | Düsseldorf, Nemecko | 1993 | študijný pobyt, odorná stáž - manažment strategických informácií a ich aplikácia v riadení výskumných inštitúcií a medzinárodných organizácií |
Institute of Packaging Professionals | Chicago, USA | XI/1997 | študijný pobyt, workshopy – manažment dodávateľsko-odberateľského reťazca, strategické aliancie, kooperácia s americkými podnikateľskými subjektami v oblasti baliacich materiálov a techník, vývoj nových obalových materiálov |
Pira International | Leatherhead, Veľká Británia | 1994, 1995, 1996 | študijné pobyty - manažment strategických informácií z oblasti baliacich materiálov a techník, vývoj nových obalových materiálov, workshopy |
Luckplastmas | Luck, Ukrajina | 2000, 2004, 2006 | Workshopy, príprava stratégie, rozvoja ukrajinských spoločností |
Univerzita Tomáša Baťu, Fakulta managementu a ekonomiky, Ústav managementu a marketingu | Zlín, ČR | III/2015 | Výučba z oblasti marketingu a strategického manažmentu, účasť s prednáškou na International Week |
Akademie Sting | Brno, ČR | IV/2019 | Výučba z oblasti strategického marketingu |
V čase transformácie knižničného systému na Slovensku pôsobila ako ústredná metodička pre marketing a riadenie knižníc na Slovensku pri Slovenskej národnej knižnici v Martine. V deväťdesiatych rokoch stála pri zrode Klubu profesionálnych žien na Slovensku a v rokoch 1998 – 2002 bola prvou predsedníčkou Klubu profesionálnych žien v okresoch Poprad a Kežmarok.
Vybudovala informačné a znalostné pracovisko v medzinárodnej holdingovej spoločnosti, ktoré sa v tom čase zaradilo svojimi výsledkami medzi najúspešnejšie na svete. Za čo bola ocenená odbornou verejnosťou pre oblasť riadenia informácií a znalostí v podnikateľskej praxi na celosvetovej konferencii ONLINE 2004 v Londýne.
K ďalším oceneniam patrí ocenenie „Najkrajšia kniha a propagačný materiál“ za rok 2015 za publikáciu Chemosvit – 80 rokov úspešnej cesty od Slovenského syndikátu novinárov, či ocenenie PODNIKOVÉ MÉDIUM ROKA 2017 od Slovenského klubu podnikových médií a Slovak Business Agency pre časopis REFLEXIE – Kompendium teórie a praxe, ktorého je A. Diačiková spoluzakladateľkou v r.2017a šéfredaktorkou.