Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
Ing. Jana Jacková, PhD.
Email:
jana.jackova@ku.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
PF KU - Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku
Pracovisko:
KIN - Katedra informatiky

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Jacková
I.2 - Meno
Jana
I.3 - Tituly
Ing., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1963
I.5 - Názov pracoviska
Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta
I.6 - Adresa pracoviska
Hrabovská cesta 1, 034 01 Ružomberok
I.7 - Pracovné zaradenie
docent
I.8 - E-mailová adresa
jana.jackova@ku.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/18826
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Učiteľstvo a pedagogické vedy
I.11 - ORCID iD
http://orcid.org/0000-0002-7688-3095

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Docent, odbor učiteľstvo akademických predmetov (program informatika) Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta 01.05. 2022 - súčasnosť
Odborný asistent v odbore učiteľstvo akademických predmetov (program informatika) Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta 01.09.2018 - 30.04.2022
Odborný asistent, odbory učiteľstvo akademických predmetov (program informatika), aplikovaná informatika Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Fakulta prírodných vied 01.10.2013 - 31.08.2018
SZČO (pedagogická, výskumná a prekladateľská podnikateľská činnosť) Ing. Jana Jacková, PhD. 2011 - 2013
Odborný asistent, odbor aplikovaná informatika Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta riadenia a informatiky 2002 - 2010
Odborný asistent, odbor učiteľstvo akademických predmetov (program informatika) Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta 2000-2002
Stredoškolský učiteľ, predmety informatika a angličtina Stredná priemyselná škola a Obchodná akadémia Ružomberok 1994 - 2000
Samostatný programátor – analytik, Samostatný analytik TEXICOM Bavlnárske závody Ružomberok, odbor Automatizované systémy riadenia 1986 - 1994

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
hudobný odbor – klavír, 1. cyklus Ľudová škola umenia Ružomberok (teraz ZUŠ Ľ.Fullu) 1978
anglický jazyk (štátna všeobecná jazyková skúška) Štátna jazyková škola pri Gymnáziu M.M.Hodžu Liptovský Mikuláš 1993
Certifikát z projektového manažmentu (Projektová škola Európskej únie) Žilinská univerzita v Žiline, Ústav celoživotného vzdelávania & SAIA Žilina, n. o. 2006
Certifikát ECDL; školenie pre akreditovaných skúšobných komisárov ICDL/ECDL Slovenská informatická spoločnosť 2008; 2020
Certificate, Short-Term Joint Staff Training Event C4 LEARNER-CENTRED APPROACH of the project ULCA (Upgrade with Learner-centred Approach), 04.07.2022 - 08.07.2022 Mykolas Romeris University, Vilnius, Lithuania 2022
Certificate, Short-Term Joint Staff Training Event C5 LEARN&LEAD SELF-MANAGEMENT of the project ULCA (Upgrade with Learner-centred Approach), 09.07.2022 - 13.07.2022 Mykolas Romeris University, Vilnius, Lithuania 2022

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Didaktika informatiky 1 + Didaktika informatiky 2 + Didaktika informatiky 3 Učiteľstvo informatiky; Učiteľstvo informatiky v kombinácii; Rozširujúce štúdium informatiky (RŠI) II.; iné/other (RŠI) učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Pedagogický softvér Učiteľstvo informatiky; Učiteľstvo informatiky v kombinácii; Rozširujúce štúdium informatiky (RŠI) II.; iné/other (RŠI) učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Priebežná prax 1 + Priebežná prax 2 + Súvislá prax Učiteľstvo informatiky; Učiteľstvo informatiky v kombinácii II. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Úvodná náčuvová pedagogická prax 1 Učiteľstvo informatiky; Učiteľstvo informatiky v kombinácii I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Teoretické základy informatiky Učiteľstvo informatiky; Učiteľstvo informatiky v kombinácii; Rozširujúce štúdium informatiky (RŠI) I.; iné/other (RŠI) učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Odborová didaktika - informatika Doplňujúce pedagogické štúdium iné/other (DPŠ) učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Pedagogická prax hospitačná + Pedagogická prax výstupová Doplňujúce pedagogické štúdium iné/other (DPŠ) učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Rozširujúce štúdium informatiky (RŠI) iné/other (RŠI) učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
4; + ďalšie ZP RŠI (7) , ZP DPŠ (2)
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
17
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
11; + ďalšie ZP RŠI (viac ako 15), ZP DPŠ (viac ako 10)
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Detské programovacie jazyky Učiteľstvo informatiky; Učiteľstvo informatiky v kombinácii; Rozširujúce štúdium informatiky (RŠI) I.; iné/other (RŠI) učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Seminár k záverečnej práci 1m + Seminár k záverečnej práci 2m Učiteľstvo informatiky II. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Seminár k záverečnej práci 1 Učiteľstvo informatiky; Učiteľstvo informatiky v kombinácii I učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Informačné a komunikačné technológie vo vzdelávaní 1 učiteľstvo BiCh, GeAj, NvHi, Rj, RjTj, TvGe, Vv, HSpe; manažment I učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science
Stáž A + Stáž B Učiteľstvo informatiky; Učiteľstvo informatiky v kombinácii I. učiteľstvo a pedagogické vedy/Teacher Training and Education Science

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
68
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
25
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
13
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
9
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
301
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
143
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
293
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
140
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

AAB JACKOVÁ, Jana: Mastery learning – od teórie k praxi. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo KU, 2020. 106 s. ISBN 978-80-561-0768-3.

ADE FULLER, Ursula, ..., JACKOVA, Jana et al.: Developing a computer science-specific learning taxonomy. In SIGCSE Bull. 39, 4 (December 2007), 152–170. DOI: https://doi.org/10.1145/1345375.1345438 (SCOPUS)

ADE HAMER, John, ..., JACKOVA Jana et al.: Contributing student pedagogy. In SIGCSE Bull. 40, 4 (December 2008), 194–212. DOI: https://doi.org/10.1145/1473195.1473242

Awards/Recognition:

2020 ITiCSE, Best Working Group Report of the last 25 years. https://sigcse.org/about/news/Top-iticse-papers.html

"Top ITiCSE WG Report (1996-2019)

John Hamer, Quintin Cutts, Jana Jackova, Andrew Luxton-Reilly, Robert McCartney, Helen Purchase, Charles Riedesel, Mara Saeli, Kate Sanders, and Judithe Sheard. 2008. Contributing student pedagogy. SIGCSE Bull. 40, 4 (December 2008), 194–212. DOI:https://doi.org/10.1145/1473195.1473242"

ADE LISTER, Raymond, ... JACKOVÁ, Jana et al.: Naturally occurring data as research instrument: analyzing examination responses to study the novice programmer. In SIGCSE Bull. 41, 4 (December 2009), 156–173. DOI: https://doi.org/10.1145/1709424.1709460 (SCOPUS)

AFC HUBWIESER, Peter, ..., JACKOVA, Jana et al.: A Global Snapshot of Computer Science Education in K-12 Schools. In Proceedings of the 2015 ITiCSE on Working Group Reports (ITICSE-WGR '15). New York, NY, USA: Association for Computing Machinery, 2015. 65–83. DOI: https://doi.org/10.1145/2858796.2858799 (WOS; SCOPUS )

BCI TKÁČOVÁ, Zuzana, HANESZ, Angelika, TOMCSÁNYIOVÁ, Monika; TOMCSÁNYI, Peter, TRAJTEĽ, Ľudovít, JACKOVÁ, Jana, LOVÁSZOVÁ, Gabriela, CÁPAY, Martin, MICHALIČKOVÁ, Viera: Zbierka inovatívnych metodík z Informatiky pre 2. stupeň základných škôl a stredné školy. Bratislava: Centrum vedecko-technických informácií SR, 2020. 507 s. ISBN 978-80-89965-60-1.

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

AAB JACKOVÁ, Jana: Mastery learning – od teórie k praxi. Ružomberok: VERBUM – vydavateľstvo KU, 2020. 106 s. ISBN 978-80-561-0768-3.

AFC BOUVIER, Dennis, ..., JACKOVA, Jana et al.: Novice Programmers and the Problem Description Effect. In Proceedings of the 2016 ITiCSE Working Group Reports (ITiCSE '16). New York, NY, USA: Association for Computing Machinery, 2016. 103–118. DOI: https://doi.org/10.1145/3024906.3024912 (WOS; SCOPUS)

AFC JACKO, Tomáš, JACKOVÁ, Jana: The Use of Aropä Peer-Review System in the University Course Ethic, Corruption and Transparency. In DisCo 2017: Open Education as a Way to a Knowledge Society. Prague: Centre for Higher Education Studies, 2017. 402-419. ISBN 978-80-86302-82-9. (WOS)

AFC MORGAN, Michael, ..., JACKOVA, Jana et al.: Understanding International Benchmarks on Student Engagement: Awareness and Research Alignment from a Computer Science Perspective. In Proceedings of the 2017 ITiCSE Conference on Working Group Reports (ITiCSE-WGR '17). New York, NY, USA: Association for Computing Machinery, 2018. 1–24. DOI: https://doi.org/10.1145/3174781.3174782 (WOS; SCOPUS)

AFD JACKOVÁ, Jana, KANÁLIKOVÁ, Alžbeta: Introductory programming exams and their benchmarking in Slovakia. In ICETA 2019 - 17th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Proceedings, 2019, pp. 279–284, doi: 10.1109/ICETA48886.2019.9039988. (SCOPUS)

BCI TKÁČOVÁ, Zuzana, HANESZ, Angelika, TOMCSÁNYIOVÁ, Monika; TOMCSÁNYI, Peter, TRAJTEĽ, Ľudovít, JACKOVÁ, Jana, LOVÁSZOVÁ, Gabriela, CÁPAY, Martin, MICHALIČKOVÁ, Viera: Zbierka inovatívnych metodík z Informatiky pre 2. stupeň základných škôl a stredné školy. Bratislava: Centrum vedecko-technických informácií SR, 2020. 507 s. ISBN 978-80-89965-60-1.

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

ADE FULLER, Ursula, ..., JACKOVA, Jana et al.: Developing a computer science-specific learning taxonomy. SIGCSE Bull. 39, 4 (December 2007), 152–170. DOI: https://doi.org/10.1145/1345375.1345438

Ohlas:

-/-- [01] MALIK, Sohail Iqbal. Assessing the teaching and learning process of an introductory programming course with bloom’s taxonomy and Assurance of Learning (AOL) [elektronický dokument]. DOI 10.4018/IJICTE.2019040108 In: International journal of information and communication technology education: an official publication of the Information Resources Management Association. Hershey: Idea Group Pub., 2019, Roč. 15, č. 2, 130-145 [tlačená forma] [online]. ISSN 1550-1876. ISSN (online) 1550-1337

ADE LISTER, Raymond, ... JACKOVÁ, Jana et al.: Naturally occurring data as research instrument: analyzing examination responses to study the novice programmer. SIGCSE Bull. 41, 4 (December 2009), 156–173. DOI: https://doi.org/10.1145/1709424.1709460

Ohlas:

-/-- [01] XIE, Benjamin, LOKSA, Dastyni, NELSON, Greg L., DAVIDSON, Matthew J., DONG, Dongsheng, KWIK, Harrison, TAN, Alex Hui, HWA, Leanne, LI, Min, KO, Andrew J. A theory of instruction for introductory programming skills [elektronický dokument]. DOI 10.1080/08993408.2019.1565235 In: Computer science education. [s.l.]: Taylor & Francis Group. Routledge, 2019, Roč. 29, 205-253 [tlačená forma] [online]. ISSN 0899-3408. ISSN (online) 1744-5175

AFC JACKOVÁ, Jana. Learning for Mastery in an Introductory Programming Course In: ITiCSE ́08: proceedings of the 13th Annual Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education. New Yourk: Association for Computing Machinery, 2008, s. 352-352. ISBN 978-1-60558-078-4.

Ohlas:

-/-- [01] GARNER, James, DENNY, Paul, LUXTON-REILLY, Andrew. Mastery Learning in Computer Science Education. DOI 10.1145/3286960.3286965 In: ACM International Conference Proceeding Series. [s.l.] : [s.n.], 2019, 37-46. ISBN 9781450366229

AFC HUBWIESER, Peter, ..., JACKOVA, Jana et al.: A Global Snapshot of Computer Science Education in K-12 Schools. In Proceedings of the 2015 ITiCSE on Working Group Reports (ITICSE-WGR '15). New York, NY, USA: Association for Computing Machinery, 2015. 65–83. DOI: https://doi.org/10.1145/2858796.2858799

Ohlas:

-/-- [01] HUBBARD, Aleata. Pedagogical content knowledge in computing education: a review of the research literature [elektronický dokument]. DOI 10.1080/08993408.2018.1509580 In: Computer science education. [s.l.]: Taylor & Francis Group. Routledge, 2018, Roč. 28, č. 2, 117-135 [tlačená forma] [online]. ISSN 0899-3408. ISSN (online) 1744-5175

AFC MORGAN, Michael, ..., JACKOVA, Jana et al.: Understanding International Benchmarks on Student Engagement: Awareness and Research Alignment from a Computer Science Perspective. In Proceedings of the 2017 ITiCSE Conference on Working Group Reports (ITiCSE-WGR '17). New York, NY, USA: Association for Computing Machinery, 2018. 1–24. DOI: https://doi.org/10.1145/3174781.3174782

Ohlas:

-/-- [01] CIOBAN, Smaranda, HATOS, Adrian. The Analysis of Teenagers' Vlogging Preferences in Educational Research [elektronický dokument]. DOI 10.18662/rrem/116 In: Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 2019, Roč. 11, č. 2, 38-58 [tlačená forma] [online]. ISSN 2066-7329. ISSN (online) 2067-9270

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

KEGA 009KU-4/2017 Inovatívne metodiky v predmete informatika v sekundárnom vzdelávaní. https://www.portalvs.sk/sk/prehlad-projektov/kega/10671 Obdobie trvania projektu 2017-2019. Hlavné riešiteľské pracovisko PF KU v Ružomberku, spoluriešiteľ projektu FPV UMB Banská Bystrica. Zodpovedný riešiteľ spoluprac. pracoviska FPV UMB do 31.8.2018 Jacková Jana; zástupkyňa vedúceho projektu od 1.9.2018 Jacková Jana.

http://evyucba.ku.sk/eduki/projekt-kega/riesitelia/

http://evyucba.ku.sk/eduki/projekt-kega/metodiky-a-materialy/

KEGA 018UMB-4/2020 Implementácia nových trendov v informatike do výučby algoritmického myslenia a programovania v predmete informatika v sekundárnom vzdelávaní. https://www.portalvs.sk/sk/prehlad-projektov/kega/13062 Obdobie trvania projektu 2020-2022. Hlavné riešiteľské pracovisko FPV UMB Banská Bystrica, spoluriešitelia projektu PF KU Ružomberok, FPV UKF Nitra. Zodpovedný riešiteľ spoluprac. pracoviska PF KU Jacková Jana

https://lms.umb.sk/course/view.php?id=3839&lang=en

KEGA 008KU-4/2020 Komplexná inovácia a edukačná podpora predmetov študijného programu ""Učiteľstvo informatiky"" so začlenením problematiky ""Internetu vecí. https://www.portalvs.sk/sk/prehlad-projektov/kega/12667 Spoluriešiteľka Jacková Jana.

https://uniot.sk/

Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078306 Strategic Partnerships – Upgrade with Learner – centered Approach.

period: September 2020 – December 2022. Spoluriešiteľka Jacková Jana.

http://ulca.pf.ku.sk/en/

Kto vie, nech učí. Európsky sociálny fond, prioritná os: Vzdelávanie Kód výzvy: OPLZ-PO1/2019/DOP/1.3.1-01; Číslo projektu: 312011AKK9; 1. Okt 2020 - 1. Sept 2023; Spoluriešiteľka Jacková Jana.

https://www.ku.sk/fakulty-katolickej-univerzity/pedagogicka-fakulta/veda-a-vyskum/projekty/kto-vie-nech-uci.html

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
členka ústrednej predmetovej komisie pre informatiku Štátny pedagogický ústav v Bratislave 2015 - 13. 05. 2021
členka Ústrednej komisie pre predprimárne a základné vzdelávanie Matematika a práca s informáciami - Informatika Štátny pedagogický ústav v Bratislave, od 01. 07. 2022 Národný inštitút vzdelávania a mládeže 30. 07. 2021 - 2023
členka organizačného a/alebo programového výboru DIdInfo DidInfo, medzinárodná konferencia o vyučovaní informatiky, http://www.didinfo.net/ 2014 - súčasnosť
členka porôt a programových výborov česko-slovenskej ŠVK v didaktike informatiky ČESKO-SLOVENSKÁ ŠTUDENTSKÁ VEDECKÁ KONFERENCIA V DIDAKTIKE INFORMATIKY, https://svkdi.pf.unipo.sk/, https://www.pdf.upol.cz/ktiv/veda/c-s-svk-di-2023/#c73743 2017 - súčasnosť
členka programových výborov (recenzent) medzinárodných konferencií ITiCSE a SIGCSE TS ACM SIGCSE Special Interest Group Computer Science Education, https://sigcse.org/events/ 2012 - súčasnosť
posudzovateľka projektov KEGA Kultúrna a edukačná grantová agentúra MŠVVaŠ SR (KEGA), https://www.minedu.sk/kulturna-a-edukacna-grantova-agentura-msvvas-sr-kega/ 2012 – súčasnosť
skúšobná komisárka ECDL Slovenská informatická spoločnosť, https://www.ecdl.sk/skusobni-komisari-lektori 2021 – 2023
recenzentka príspevkov časopisu JTIE JTIE Journal of Technology and Information Education. ISSN: 1803-537X. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. https://jtie.upol.cz/ 2016 - súčasnosť
členka programového výboru PRASAE International Workshop PRASAE Peer Review, Peer Assessment, and Self Assessment in Education, International Workshop, http://edu.fmph.uniba.sk/prasae/organization 2019 - súčasnosť

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Polish-Japanese Institute of Information Technology Varšava, Poľsko https://www.pja.edu.pl/en/ 15. 2. 2004 – 28. 2. 2004 Japan International Cooperation Agency (JICA, 3rd copro) prostredníctvom SAIA
The University of Dundee Dundee, Veľká Británia https://www.dundee.ac.uk/ 23. 6. 2007 – 27.6. 2007 štipendium British Computer Society (ITiCSE 2007 Student Bursary)
Univerzita Karlova / Charles University Praha, Česká republika http://www.cuni.cz/ máj 2015 (3 dni) ERASMUS+
UNIVERSITATEA PETROL - GAZE DIN PLOIESTI /PETROLEUM-GAS UNIVERSITY OF PLOIEŞTI Ploiesti, Rumunsko http://www.upg-ploiesti.ro/ 9. 5. 2017 – 16. 5. 2017 ERASMUS+
Mykolas Romeris University Vilnius, Litva 03.07.2022 - 14.07.2022 ERASMUS+; ULCA ERASMUS+ PROJECT KA 203 "Upgrade with Learner-centred Approach (ULCA)"

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2024-01-26