Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
Mgr. Karol Čarnogurský, PhD.
Email:
karol.carnogursky@ku.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
PF KU - Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku
Pracovisko:
KMN - Katedra manažmentu

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Čarnogurský
I.2 - Meno
Karol
I.3 - Tituly
Mgr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1985
I.5 - Názov pracoviska
Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta, Katedra manažmentu
I.6 - Adresa pracoviska
Hrabovská cesta 1, 034 01 Ružomberok
I.7 - Pracovné zaradenie
Funkčné miesto docent
I.8 - E-mailová adresa
karol.carnogursky@ku.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/17175
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Ekonómia a manažment
I.11 - ORCID iD
0000-0001-9086-4686

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Funkčné miesto docent Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta 06/2022 - doteraz
Odborný asistent Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta 09/2013 – 05/2022
Tlačový tajomník Katolícka univerzita v Ružomberku 05/2010 - 8/2010
Absolventská prax CHEMOSVIT, a. s., Úsek strategického rozvoja a marketingu 10/2009 - 04/2010

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Google Digitálna Garáž Google (online) 2016
Microsoft Office Speciatist (Word + Excel) Microsoft 2015
Jazykový kurz - Anglický jazyk Jazyková škola - VISTA, Poprad 2013

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Marketing Manažment 1. Ekonómia a manažment
Marketingová stratégia Ekonomika a manažment podniku 2. Ekonómia a manažment
Manažérske informačné systémy Manažment 1. Ekonómia a manažment
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Manažment 1. Ekonómia a manažment
Ekonomika a manažment podniku 2. Ekonómia a manažment
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
5
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
3
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
67
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
18
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Personálny audit Manažment 1. Ekonómia a manažment
Informatika Manažment 1. Ekonómia a manažment

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
58
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
19
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
16
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
8
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
135
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
98
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
41
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
13
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

V3: MADZÍK, P., FALÁT, L., YADAV, N., LIZARELLI, F. L., & ČARNOGURSKÝ, K. (2024). Exploring uncharted territories of sustainable manufacturing: A cutting-edge AI approach to uncover hidden research avenues in green innovations. Journal of Innovation & Knowledge, 9(3), 100498. https://doi.org/10.1016/j.jik.2024.100498

V3: COPUŠ, L., MADZÍK, P., ŠAJGALÍKOVÁ, H., & ČARNOGURSKÝ, K. (2023). Is There a Possibility to Characterize an Organizational Culture by Its Selected Cultural Dimensions? Sage Open, 13(4). https://doi.org/10.1177/21582440231204842

ADM: ČARNOGURSKÝ, K., MADZÍK, P., DIAČIKOVÁ, A. and BERČÍK, J. (2022), "Influence of aromatization on the perception of work environment and job satisfaction", The TQM Journal, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print. https://doi.org/10.1108/TQM-11-2021-0324

ADC: ČARNOGURSKÝ, K., DIAČIKOVÁ, A. & MADZÍK, P., (2021). The Impact of the Aromatization of Production Environment on Workers: A Systematic Literature Review. Applied Sciences, 11(12), p.5600. Available at: http://dx.doi.org/10.3390/app11125600.

ADM: COPUŠ, L., & ČARNOGURSKÝ, K. (2017). Intercultural marketing: Culture and its influence on the efficiency of Facebook marketing communication. Management & Marketing, 12(2), 189–207. doi:10.1515/mmcks-2017-0012

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

V3: MADZÍK, P., FALÁT, L., YADAV, N., LIZARELLI, F. L., & ČARNOGURSKÝ, K. (2024). Exploring uncharted territories of sustainable manufacturing: A cutting-edge AI approach to uncover hidden research avenues in green innovations. Journal of Innovation & Knowledge, 9(3), 100498. https://doi.org/10.1016/j.jik.2024.100498

V3: COPUŠ, L., MADZÍK, P., ŠAJGALÍKOVÁ, H., & ČARNOGURSKÝ, K. (2023). Is There a Possibility to Characterize an Organizational Culture by Its Selected Cultural Dimensions? Sage Open, 13(4). https://doi.org/10.1177/21582440231204842

V1: ČARNOGURSKÝ, K.: (2023). Výzvy v marketingu a marketingovej komunikácii v digitálnej ére1. vyd.– Ružomberok (Slovensko) : Katolícka univerzita v Ružomberku. VERBUM - vydavateľstvo KU, 2023. 137 s. [tlačená forma] [online]. – ISBN 978-80-561-1024-9

ADM: ČARNOGURSKÝ, K., MADZÍK, P., DIAČIKOVÁ, A. and BERČÍK, J. (2022), "Influence of aromatization on the perception of work environment and job satisfaction", The TQM Journal, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print. https://doi.org/10.1108/TQM-11-2021-0324

ADM: MADZÍK, P., ČARNOGURSKÝ, K, HRNČIAR, M., ZIMON, D. (2021). Comparison of demographic, geographic, psychographic and behavioural approach to customer segmentation. DOI 10.1504/IJSOM.2021.119802. – SCO

In: International Journal of Services and Operations Management: Inderscience Publishers. – ISSN 1744-2370. – ISSN (online) 1744-2389. – Roč. 40, č. 3 (2021), s. 346-371

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

V3: COPUŠ, L., & ČARNOGURSKÝ, K. (2017). Intercultural marketing: Culture and its influence on the efficiency of Facebook marketing communication. Management & Marketing, 12(2), 189–207. doi:10.1515/mmcks-2017-0012.

[o1] 2017 ~ Sukawati, T. G. R. - Astawa, I. P.. : Improving performance by harmonious culture approach in internal marketing - In: Polish journal of management studies, vol. 16, no. 1, 2017 ; s. 226-223 ;SCOPUS; ESCI

[o1] 2018 ~ Droppa, M. - Birknerová, Z. - Frankovský, M. - Križo, P.. : Assessment of bossing in secondary school environment in the Slovak Republic, depending on the length of practice of the respondents - In: TEM Journal, vol. 7, no. 2, 2018 ; s. 355-365 ;SCOPUS; ESCI

[o1] 2018 ~ Križo, P. - Madzík, P. - Vilgová, Z. - Sirotiaková, M.. : Evaluation of the most frequented forms of customer feedback acquisition and analysis - In: Communications in Computer and Information Science, vol. 877 . -Berlin : Springer, 2018 ; S. 562-573 ;SCOPUS ; CPCI-SSH

[o2] 2017 ~ Jenco, Michal. : Evaluation of production processes performance - In: Poprad economic and management forum 2017 . -Ruzomberok : Verbum, 2017 ; S. 80-91 ;ESCI

[o1] 2019 ~ Margariti, K. - Boutsouki, C. - Hatzithomas, L. - Zotos, Y.. : Visual metaphors in food advertising: A cross-cultural study - In: Food Research International, 115 . -Amsterdam : Elsevier, 2019 ; S. 338-351 ;SCOPUS ; SCIE; SSCI

[o1] 2018 ~ Moravcová, Jana. : Komparace zájmu o podnikové sociální sítě v letech 2014 a 2017 - In: Scientific papers of the University of Pardubice, series D, Faculty of economics and administration, no. 44, vol. 26, iss. 3, 2018 ; s. 194 ;SCOPUS

[o3] 2019 ~ Mavragani, Eleni - Nikolaidou, Paraskevi - Theodoraki, Efi. : Traveler segmentation through social media for intercultural marketing purposes: the case of Halkidiki - In: Journal of tourism, heritage, vol. 5, iss.1, 2019 ; s. 15-23

[o3] 2019 ~ Hyder, Akmal S. - Lilja, Anna - Paag, Jonna. : Is Social Media Necessary for Recruitment of International Students? - In: The Proceedings of the 2nd International Conference on Business and Management (ICBM 2019) . -Dhaka : BRAC Business School, 2019 ; S. 100

[o3] 2020 ~ Hameed, Rana Ahmed. : To examine the factors influencing tourist intention to revisit to the Maldives with the use of social media marketing as the moderating influence - In: Journal of economics and business, vol. 3, no. 4, 2020 ; S. 1269

[o3] 2021 ~ Khoshkhoo, Mohammad Hossein Imani - Korani, Zohreh. : Investigating the contemporary lifestyle of Iranian society - In: Tourism of culture, vol. 2, iss. 6, 2021 ; s. 14

[o3] 2021 ~ Rashkova, Yanina - Moi, Ludovica - Marku, Elona - Cabiddu, Francesca. : Standardize or adapt? A fine-grained model for cross-border communication through digital channels - In: Academy of management proceedings . -Briarcliff Manor : Academy of management, 2021 ; S. 22

[o1] 2021 ~ Olah, Serban. : Social values, economic freedom and economic growth - In: Journal of community positive practices, vol. 21, iss. 4, 2021 ; s. 123 ;SCOPUS

[o3] 2021 ~ Tenescu, Alina. : Perspectives on intercultural advertising and marketing - In: Recent trends in social sciences . -Craiova : Sitech, 2021 ; S. 83

[o1] 2021 ~ Stamate-Ștefan, Andreas - Apăvăloaei, Matei-Alexandru - Roşca, Vlad I. - Iacob, Mihaela - Jora, Octavian-Dragomir. : “The price of everything and the value of nothing!?”– what cultural capitalism is and what it cannot be accused of being - In: Proceedings of the international conference on business excellence, vol.15 . -Warsaw : De Gruyter, 2021 ; S. 871 ;CPCI-S

[n2] 2021 zz ~ Sohi, Shahina. : Inhibition biofilm of medicinal plants: a review - In: International journal of innovative research in engineering and management (IJIREM), vol. 8, iss. 6, 2021 ; s. 591

[n2] 2021 zz ~ Muflih, Ashru Nur - Rosilawati, Yeni. : Strategi komunikasi pemasaran Gembira Loka zoo melalui media sosial dalam meningkatkan jumlah pengunjung di masa pandemi tahun 2020 - In: Prosiding UMY grace, vol. 2, no. 1, 2021 ; s. [5]

[n2] 2022 zz ~ Hinson, Robert E. - Twum, Kojo Kakra - Arhin, Eugene. : Ethical social media marketing in Africa - In: Digital business in Africa . -Cham : Springer Nature, 2022 ; S. 37

[n2] 2021 zz ~ Vinayak, Vishal. : Facebook's influence on omni-channel retailing - In: International journal of innovative research in engineering and management (IJIREM), vol. 8, iss. 6, 2021 ; s. 558

[n2] 2021 zz ~ Habiki, Mohammad Reza Abdul. - In: [Digital marketing strategies] . -Isfahán : Parsian danesh pendar, 1400 [2021] ; S. 258

[n2] 2021 zz ~ Grillo, Amalia Herencia. : Desventajas de trabajar en un entorno multicultural - In: A vueltas con la economía, no. 71, 2021 ; [nestr.]

[n2] 2021 zz ~ Grillo, Amalia Herencia. : Ventajas de trabajar en un entorno multicultural - In: A vueltas con la economía, no. 65, 2021 ; [nestr.]

[n1] 2022 zz ~ Černák, Igor - Sitiarik, Patrik - Rojček, Michal. : School web portal as a means of parent-teacher communication - In: ICETA 2022 . -[s.l.] : IEEE, 2022 ; S. 96 ;SCOPUS

[n2] 2022 zz ~ Sokolova, Hristina. : Cross-cultural marketing research as a tool in studying consumer psychology across borders - In: Proceedings, vol. 61, book 5.1 . -Ruse : Rusenski universitet "Angel Kančev", 2022 ; S. 147

[n1] 2023 zz ~ Černák, Igor - Rojček, Michal - Jenčo, Michal. : Analysis of sustainability of it team development in an organization - In: TEM Journal, vol. 12, iss. 1, 2023 ; s. 51 ;SCOPUS ; ESCI

[n2] 2023 zz ~ Omar, Iman Hany - Mahfouz, Iman - Al Ansary, Sameh - Sarwat, Nevine. : Expressing stance in brand posts on Facebook: a cross-cultural investigation - In: Insights into language, culture and communication, vol. 3, iss. 1, 2023 ; s. 94

[n2] 2023 zz ~ Piteková, Jana - Vrábliková, Mária - Gončárová, Zuzana. : Komparácia modelov sociálnej politiky vo vzťahu k úmrtnosti na COVID-19 v EÚ a USA - In: Reflexie, roč. 7, č. 2, 2023 ; s. 19

V3: MADZÍK, P., FALÁT, L., YADAV, N., LIZARELLI, F. L., & ČARNOGURSKÝ, K. (2024). Exploring uncharted territories of sustainable manufacturing: A cutting-edge AI approach to uncover hidden research avenues in green innovations. Journal of Innovation & Knowledge, 9(3), 100498. https://doi.org/10.1016/j.jik.2024.100498

(1) Muren, P. D., Marinšek, D., Arsenijević, A., Ilić, A., & Lotrič, M. MACHINE MANUFACTURING FOR A GREEN AND SUSTAINABLE FUTURE. ENGINEERING THE INDUSTRIAL TRANSFORMATION.

(2) Mirzazadeh, E., & Rostami, M. R. (2024). AI Adoption in Production: Encouraging and Discouraging Factors in Swedish Manufacturing Firms as Case Study.

(3) Gutierrez, D. C. P., & Valderrama, J. A. A. (2024). Predicción de la productividad de empleados en la industria de la confección mediante random forest. Latam: revista latinoamericana de Ciencias Sociales y Humanidades, 5(6), 10.

(4) Vrablikova, M., Ubreziova, I., Kubickova, M., & Skodova, L. (2024). Sustainable Clothing Buying Behavior of Generations X and Y.

(5) Khalfallah, A., & Leitão, C. (2024). Sustainable Manufacturing and Green Processing Methods. Machines, 12(11), 815.

(6) Byeon, H., Alsaadi, M., Quraishi, A., Shabaz, M., Ahanger, T. A., Keshta, I., ... & Karumuri, S. R. (2024). Edge AI-Based Dynamic Treatment Strategy Generation Model for Consumer Healthcare Technology. IEEE Transactions on Consumer Electronics.

(7) Latifi, A., Lenz, D., & Winker, P. (2025). Identification of innovation drivers based on technology-related news articles. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 11(1), 100475.

(8) Chen, Y., Huang, D., & Wang, L. (2025). A Study on the Application of the Latent Dirichlet Allocation Model in Production Optimization. Results in Engineering, 104920.

(9) Jiang, L., Xuan, Y., & Zhang, K. (2024). Unlocking innovation potential: the impact of artificial intelligence transformation on enterprise innovation capacity. European Journal of Innovation Management, (ahead-of-print).

(10) Huang, Y., Zhang, J., Xu, Y., & Bu, Y. (2024). How can digital innovation capabilities of Chinese college students be cultivated?. The International Journal of Management Education, 22(3), 101085.

(11) Wang, S., & Zhang, H. (2025). Generative Artificial Intelligence and Internationalization Green Innovation: Roles of Supply Chain Innovations and AI Regulation for SMEs. Technology in Society, 102898.

(12) Helfaya, A., & Bui, P. (2025). Pursuing a corporate sustainable identity: Green governance strategy, hybrid vehicle development, knowledge and sustainability performance. Journal of Innovation & Knowledge, 10(2), 100660.

(13) Zhang, W., Xu, H., Grebinevych, O., & Chen, M. (2025). Sustainable development with Artificial Intelligence: Examining the absorptive capacity pathways to green innovation. Journal of Environmental Management, 381, 125219.

(14) Borges-Tiago, M. T., Almeida, A., Tiago, F. G. B., & Avelar, S. M. M. (2024). Bridging the innovative Attitude–Behavior Gap: A dual-level analysis. Journal of Innovation & Knowledge, 9(4), 100561.

(15) Gandía, J. A. G., Gavrila, S. G., de Lucas Ancillo, A., & del Val Núñez, M. T. (2025). Towards sustainable business in the automation era: Exploring its transformative impact from top management

V2: KRIŽO, P., ČARNOGURSKÝ, K., SIROTIAKOVÁ, M. (2018). Using the Concept of SoLoMo Marketing in Digital Environment to Increase Brand Awareness and Communication with Customers. Knowledge Management in Organizations, 551–561. doi:10.1007/978-3-319-95204-846.

(1) Krajčovič, P., & Čábyová, Ľ. (2020, July). Use of Social Media for Marketing Communication of Socially Responsible Business Activities in Slovakia. In 7th European Conference on Social Media ECSM 2020 (p. 135).

(2) KUBOVİCS, M., & ZAUŠKOVÁ, A. (2021). POSSIBILITIES FOR DATA COLLECTION AND EXAMPLES OF VISUALISATION OF ENVIRONMENTAL ACTIVITIES OF BUSINESSES IN THE SOLOMO ENVIRONMENT. Economics Business and Organization Research, 3(2), 132-154.

(3) Kubovics, M., & Zaušková, A. (2020, July). Possibilities of Display and Collection of Marketing Data From the Social Media. In 7th European Conference on Social Media ECSM 2020 (p. 144).

(4) Stacho, Z., Hamar, M., Stachová, K., & Varečková, Ľ. (2022). The Utilization of Digital Tools and Gamification in the Adaptation Process of Z Generation Emloyees. The poprad economic and management, 10, 30.

(5) Hegedűs, E., Stachová, K., Stacho, Z., & Matúšová, J. G. (2022). Possibilities of Influencing Organisational Culture by Means of Employee Recruitment. THE POPRAD ECONOMIC AND MANAGEMENT, 10, 41.

(6) OANCEA, O. MARKETING COMMUNICATION IN THE DIGITAL AGE.

(7) Stacho, Z., Hamar, M., Stachová, K., Švecová, M., & Kabát, M. Gamefikácia v procese adaptácie zamestnancov Gamification in the adaptation process of emloyees. REFLEXIE REFLEXIE, 78.

ADM: MADZIK, P., CHOCHOLAKOVA, A., CARNOGURSKY, K., et al. (2017). Is Quality a Philosophy or rather a Mind-set? Empirical Study By: QUALITY-ACCESS TO SUCCESS Volume: 18 Issue: 161 Pages: 116-125.

(1) Copuš, L., Wojčák, E., Suleimanová, J. H., & Poláková, M. (2021). Knowledge Management in the Context of Industry 4.0: The Case of Slovakia. THE POPRAD ECONOMIC AND MANAGEMENT, 507.

(2) Čepelová, A., & Koreňová, D. (2019). Optimizing the Education Process of a Company Employees by BPMN (Business Process Modeling & Notation). Calitatea, 20(171), 21-26."

(3) Copuš, L., Šajgalíková, H., & Wojčák, E. (2019). Organizational Culture and its Motivational Potential in Manufacturing Industry: Subculture Perspective. Procedia Manufacturing, 32, 360-367.

(4) Kuběnka, M., Varmus, M., Kubina, M., & Tumová, D. (2023). The analysis and prediction of sports clubs' funding via the assignation tax in Slovakia. International Journal of Sport Management and Marketing, 23(5), 419-441.

(5) KOMAN, G., JANKAL, R., & MIČIAK, M. The Future Course and Application of Big Data Solutions in the Support of Decision-making in Businesses.

V3: ČARNOGURSKÝ, K., MADZÍK, P., DIAČIKOVÁ, A., & Bercik, J. (2022). Influence of aromatization on the perception of work environment and job satisfaction. The TQM Journal, 35(7), 1887–1916. https://doi.org/10.1108/tqm-11-2021-0324

(1) Yildirim, M., Globa, A., Gocer, O., & Brambilla, A. Multisensory Virtual Reality Environments in Architecture: The Impact of Smell on Presence, Engagement, and User Experience. Engagement, and User Experience.

(2) Yildirim, M., Globa, A., Gocer, O., & Brambilla, A. Designing Multisensory User Experiences in Immersive Virtual Reality Systems: A Mixed-Method Approach for Human-Built Environment Interactions. Available at SSRN 4979287.

(3) Yildirim, M., Globa, A., Gocer, O., & Brambilla, A. (2025). Digital Smell Technologies for the Built Environment: Evaluating Human Responses to Multisensory Stimuli in Immersive Virtual Reality. Building and Environment, 112608.

(4) Qiaoling, L., Mohammadi, A., Meihua, C., Yiman, S., & Jantan, A. H. (2024). Intervening Role of Emotional Exhaustion and Perceived Organizational Support between Customer Mistreatment and Employee Turnover Intention in Star-Rated Hotels. Journal of International Business and Management, 7(3), 01-18.

(5) Yildirim, M., Globa, A., Gocer, O., & Brambilla, A. (2024). Multisensory nature exposure in the workplace: Exploring the restorative benefits of smell experiences. Building and Environment, 262, 111841.

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

Erasmus+ Cooperation partnerships in higher education Increasing the visibility and knowledge base on air quality with big data and its impact on the population health (VISIONAIR), riešiteľ

KA220-HED-939E4724 

01/09/2023 – 31/08/2026 (36 months)

APVV-23-0244 Využitie spotrebiteľskej neurovedy a inovatívnych výskumných riešení v zmyslovej percepcii audio stimulov a ich aplikácia vo výrobe, obchode a službách (NEUROSOUND), riešiteľ, 2024 - 2028

APVV-17-0564 Využitie spotrebiteľskej neurovedy a inovatívnych výskumných riešení v aromachológii a jej aplikácie vo výrobe, obchode a službách (NEUROSMELL). Fakulta ekonomiky a manažmentu, Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2018-2022. riešiteľ
Erasmus + 2018-1-SK01-KA203-046324 Implementation of Consumer Neuroscience and Smart Research Solutions in Aromachology (NEUROSMARTOLOGY) Fakulta ekonomiky a manažmentu, Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2018-2021. riešiteľ
VEGA č. 0663/18 Nelinearita požiadaviek a jej integrácia do procesu riadenia kvality. Pedagogická fakulta, Katolícka univerzita v Ružomberku, 2018-2020. riešiteľ
KEGA č. 030SPU-4/2021 Implementácia nových technológií v obsahovej inovácii predmetu E-obchodovanie v oblasti užívateľskej skúsenosti (UX) a rozhrania (UI). Fakulta ekonomiky a manažmentu, Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2021-2023. riešiteľ

VEGA č. 1/0773/2 Manažment intelektuálneho kapitálu a meranie inovatívnosti podnikov na Slovensku, Fakulta managementu UK, 2020-2022, riešiteľ

INTERREG V-A SK-CZ NFP304030D001 Pamiatky svetového dedičstva UNESCO v živote obcí, mest a regiónov / UNESCO-VLaMI, riešiteľ, 2017-2019

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Člen Redakčnej rady vedeckého časopisu Reflexie ISSN 2585-7428 Katolícka univerzita v Ružomberku 2017 - doteraz
Recenzent odborných článkov na medzinárodnej konferencii MEDZINÁRODNÉ VEDECKÉ DNI 2018 "Smerom k produktívnemu a udržateľnému svetovému poľnohospodárstvu a potravinovým zdrojom" Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre 2018
Člen organizačného a vedeckého výboru konferencie Popradské ekonomické a manažérske fórum – PEMF Katolícka univerzita v Ružomberku 2017, 2019, 2021, 2022, 2024
Recenzent odborných článkov na medzinárodnej konferencii INTERNATIONAL SCIENTIFIC DAYS 2020 "Innovative approaches for sustainable agriculture and food systems development" Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre 2020
Člen pracovnej skupiny v oblasti spoločenskej zodpovednosti Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky 2020 - 2022
Recenzent odborných publikácií Internet Research 2024 - doteraz
Recenzent odborných publikácií International Journal of Quality & Reliability Management 2024 - doteraz

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Medzinárodná spolupráca v rámci projektu Implementation of Consumer Neuroscience and Smart Research Solutions in Aromachology (NEUROSMARTOLOGY), no. 2018-1-SK01- KA203-046324. Hotel Meerane GmbH & Co. KG, An der Hohen Straße 3, 08393 Meerane, Germany 2.3.2020 - 6.3.2020 Erasmus+ KA2 Strategic Partnerships for Higher Education
Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, Katedra marketingu a obchodu Voroněžská 13, 460 01 Liberec 1 8.11.2021 - 10.11.2021 Erasmus+ KA107
Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, Katedra marketingu a obchodu Voroněžská 13, 460 01 Liberec 1 22.10.2024 - 25.10.2024 Erasmus+ KA107

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou
Externý poradca v optimalizácií marketingových stratégií v online prostredí (e-shopy)
Dátum poslednej aktualizácie
2025-05-13