Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
Mgr. Karol Čarnogurský, PhD.
Email:
karol.carnogursky@ku.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
PF KU - Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku
Pracovisko:
KMN - Katedra manažmentu

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Čarnogurský
I.2 - Meno
Karol
I.3 - Tituly
Mgr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1985
I.5 - Názov pracoviska
Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta, Katedra manažmentu
I.6 - Adresa pracoviska
Hrabovská cesta 1, 034 01 Ružomberok
I.7 - Pracovné zaradenie
Funkčné miesto docent
I.8 - E-mailová adresa
karol.carnogursky@ku.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/17175
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Ekonómia a manažment
I.11 - ORCID iD
0000-0001-9086-4686

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Funkčné miesto docent Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta 06/2022 - doteraz
Odborný asistent Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta 09/2013 – 05/2022
Tlačový tajomník Katolícka univerzita v Ružomberku 05/2010 - 8/2010
Absolventská prax CHEMOSVIT, a. s., Úsek strategického rozvoja a marketingu 10/2009 - 04/2010

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Google Digitálna Garáž Google (online) 2016
Microsoft Office Speciatist (Word + Excel) Microsoft 2015
Jazykový kurz - Anglický jazyk Jazyková škola - VISTA, Poprad 2013

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Marketing Manažment 1. Ekonómia a manažment
Marketingová stratégia Ekonomika a manažment podniku 2. Ekonómia a manažment
Manažérske informačné systémy Manažment 1. Ekonómia a manažment
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Manažment 1. Ekonómia a manažment
Ekonomika a manažment podniku 2. Ekonómia a manažment
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
4
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
3
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
65
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
16
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Personálny audit Manažment 1. Ekonómia a manažment
Informatika Manažment 1. Ekonómia a manažment

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
58
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
18
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
15
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
7
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
90
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
81
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
23
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
12
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
ADC: ČARNOGURSKÝ, K., DIAČIKOVÁ, A. & MADZÍK, P., (2021). The Impact of the Aromatization of Production Environment on Workers: A Systematic Literature Review. Applied Sciences, 11(12), p.5600. Available at: http://dx.doi.org/10.3390/app11125600.
ADM: MADZIK, P., CHOCHOLAKOVA, A., CARNOGURSKY, K., et al. (2017). Is Quality a Philosophy or rather a Mind-set? Empirical Study By: QUALITY-ACCESS TO SUCCESS Volume: 18 Issue: 161 Pages: 116-125
ADM: COPUŠ, L., & ČARNOGURSKÝ, K. (2017). Intercultural marketing: Culture and its influence on the efficiency of Facebook marketing communication. Management & Marketing, 12(2), 189–207. doi:10.1515/mmcks-2017-0012

V3: Is there a possibility to characterize an organizational culture by its selected cultural dimensions? / Copuš, Lukáš [Autor, 25%] ; Madzík, Peter [Autor, 25%] ; Šajgalíková, Helena [Autor, 25%] ; Čarnogurský, Karol [Autor, 25%]. – [recenzované]. – DOI 10.1177/21582440231204842. – SSCI ; WOS CC ; SCO ; CCC

In: Sage Open [elektronický dokument] . – Thousand Oaks (USA) : SAGE Publications. – ISSN (online) 2158-2440. – Roč. 13, č. 4 (2023), s. 1-20 [online]

ADM: ČARNOGURSKÝ, K., MADZÍK, P., DIAČIKOVÁ, A. and BERČÍK, J. (2022), "Influence of aromatization on the perception of work environment and job satisfaction", The TQM Journal, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print. https://doi.org/10.1108/TQM-11-2021-0324

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
ADC: ČARNOGURSKÝ, K., DIAČIKOVÁ, A. & MADZÍK, P., (2021). The Impact of the Aromatization of Production Environment on Workers: A Systematic Literature Review. Applied Sciences, 11(12), p.5600. Available at: http://dx.doi.org/10.3390/app11125600.

V1: ČARNOGURSKÝ, K.: (2023). Výzvy v marketingu a marketingovej komunikácii v digitálnej ére1. vyd. – Ružomberok (Slovensko) : Katolícka univerzita v Ružomberku. VERBUM - vydavateľstvo KU, 2023. – 137 s. [tlačená forma] [online]. – ISBN 978-80-561-1024-9

ADM: ČARNOGURSKÝ, K., MADZÍK, P., DIAČIKOVÁ, A. and BERČÍK, J. (2022), "Influence of aromatization on the perception of work environment and job satisfaction", The TQM Journal, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print. https://doi.org/10.1108/TQM-11-2021-0324

V3: Is there a possibility to characterize an organizational culture by its selected cultural dimensions? / Copuš, Lukáš [Autor, 25%] ; Madzík, Peter [Autor, 25%] ; Šajgalíková, Helena [Autor, 25%] ; Čarnogurský, Karol [Autor, 25%]. – [recenzované]. – DOI 10.1177/21582440231204842. – SSCI ; WOS CC ; SCO ; CCC

In: Sage Open [elektronický dokument] . – Thousand Oaks (USA) : SAGE Publications. – ISSN (online) 2158-2440. – Roč. 13, č. 4 (2023), s. 1-20 [online]

ADM: MADZÍK, P., ČARNOGURSKÝ, K, HRNČIAR, M., ZIMON, D. (2021). Comparison of demographic, geographic, psychographic and behavioural approach to customer segmentation. DOI 10.1504/IJSOM.2021.119802. – SCO

In: International Journal of Services and Operations Management: Inderscience Publishers. – ISSN 1744-2370. – ISSN (online) 1744-2389. – Roč. 40, č. 3 (2021), s. 346-371

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

ADM: COPUŠ, L., & ČARNOGURSKÝ, K. (2017). Intercultural marketing: Culture and its influence on the efficiency of Facebook marketing communication. Management & Marketing, 12(2), 189–207. doi:10.1515/mmcks-2017-0012.


[o1] 2017 ~ Sukawati, T. G. R. - Astawa, I. P.. : Improving performance by harmonious culture approach in internal marketing - In: Polish journal of management studies, vol. 16, no. 1, 2017 ; s. 226-223 ;SCOPUS; ESCI

[o1] 2018 ~ Droppa, M. - Birknerová, Z. - Frankovský, M. - Križo, P.. : Assessment of bossing in secondary school environment in the Slovak Republic, depending on the length of practice of the respondents - In: TEM Journal, vol. 7, no. 2, 2018 ; s. 355-365 ;SCOPUS; ESCI

[o1] 2018 ~ Križo, P. - Madzík, P. - Vilgová, Z. - Sirotiaková, M.. : Evaluation of the most frequented forms of customer feedback acquisition and analysis - In: Communications in Computer and Information Science, vol. 877 . -Berlin : Springer, 2018 ; S. 562-573 ;SCOPUS ; CPCI-SSH

[o2] 2017 ~ Jenco, Michal. : Evaluation of production processes performance - In: Poprad economic and management forum 2017 . -Ruzomberok : Verbum, 2017 ; S. 80-91 ;ESCI

[o1] 2019 ~ Margariti, K. - Boutsouki, C. - Hatzithomas, L. - Zotos, Y.. : Visual metaphors in food advertising: A cross-cultural study - In: Food Research International, 115 . -Amsterdam : Elsevier, 2019 ; S. 338-351 ;SCOPUS ; SCIE; SSCI

[o1] 2018 ~ Moravcová, Jana. : Komparace zájmu o podnikové sociální sítě v letech 2014 a 2017 - In: Scientific papers of the University of Pardubice, series D, Faculty of economics and administration, no. 44, vol. 26, iss. 3, 2018 ; s. 194 ;SCOPUS

[o3] 2019 ~ Mavragani, Eleni - Nikolaidou, Paraskevi - Theodoraki, Efi. : Traveler segmentation through social media for intercultural marketing purposes: the case of Halkidiki - In: Journal of tourism, heritage, vol. 5, iss.1, 2019 ; s. 15-23

[o3] 2019 ~ Hyder, Akmal S. - Lilja, Anna - Paag, Jonna. : Is Social Media Necessary for Recruitment of International Students? - In: The Proceedings of the 2nd International Conference on Business and Management (ICBM 2019) . -Dhaka : BRAC Business School, 2019 ; S. 100

[o3] 2020 ~ Hameed, Rana Ahmed. : To examine the factors influencing tourist intention to revisit to the Maldives with the use of social media marketing as the moderating influence - In: Journal of economics and business, vol. 3, no. 4, 2020 ; S. 1269

[o3] 2021 ~ Khoshkhoo, Mohammad Hossein Imani - Korani, Zohreh. : Investigating the contemporary lifestyle of Iranian society - In: Tourism of culture, vol. 2, iss. 6, 2021 ; s. 14

[o3] 2021 ~ Rashkova, Yanina - Moi, Ludovica - Marku, Elona - Cabiddu, Francesca. : Standardize or adapt? A fine-grained model for cross-border communication through digital channels - In: Academy of management proceedings . -Briarcliff Manor : Academy of management, 2021 ; S. 22

[o1] 2021 ~ Olah, Serban. : Social values, economic freedom and economic growth - In: Journal of community positive practices, vol. 21, iss. 4, 2021 ; s. 123 ;SCOPUS

[o3] 2021 ~ Tenescu, Alina. : Perspectives on intercultural advertising and marketing - In: Recent trends in social sciences . -Craiova : Sitech, 2021 ; S. 83

[o1] 2021 ~ Stamate-Ștefan, Andreas - Apăvăloaei, Matei-Alexandru - Roşca, Vlad I. - Iacob, Mihaela - Jora, Octavian-Dragomir. : “The price of everything and the value of nothing!?”– what cultural capitalism is and what it cannot be accused of being - In: Proceedings of the international conference on business excellence, vol.15 . -Warsaw : De Gruyter, 2021 ; S. 871 ;CPCI-S

[n2] 2021 zz ~ Sohi, Shahina. : Inhibition biofilm of medicinal plants: a review - In: International journal of innovative research in engineering and management (IJIREM), vol. 8, iss. 6, 2021 ; s. 591

[n2] 2021 zz ~ Muflih, Ashru Nur - Rosilawati, Yeni. : Strategi komunikasi pemasaran Gembira Loka zoo melalui media sosial dalam meningkatkan jumlah pengunjung di masa pandemi tahun 2020 - In: Prosiding UMY grace, vol. 2, no. 1, 2021 ; s. [5]

[n2] 2022 zz ~ Hinson, Robert E. - Twum, Kojo Kakra - Arhin, Eugene. : Ethical social media marketing in Africa - In: Digital business in Africa . -Cham : Springer Nature, 2022 ; S. 37

[n2] 2021 zz ~ Vinayak, Vishal. : Facebook's influence on omni-channel retailing - In: International journal of innovative research in engineering and management (IJIREM), vol. 8, iss. 6, 2021 ; s. 558

[n2] 2021 zz ~ Habiki, Mohammad Reza Abdul. - In: [Digital marketing strategies] . -Isfahán : Parsian danesh pendar, 1400 [2021] ; S. 258

[n2] 2021 zz ~ Grillo, Amalia Herencia. : Desventajas de trabajar en un entorno multicultural - In: A vueltas con la economía, no. 71, 2021 ; [nestr.]

[n2] 2021 zz ~ Grillo, Amalia Herencia. : Ventajas de trabajar en un entorno multicultural - In: A vueltas con la economía, no. 65, 2021 ; [nestr.]

[n1] 2022 zz ~ Černák, Igor - Sitiarik, Patrik - Rojček, Michal. : School web portal as a means of parent-teacher communication - In: ICETA 2022 . -[s.l.] : IEEE, 2022 ; S. 96 ;SCOPUS

[n2] 2022 zz ~ Sokolova, Hristina. : Cross-cultural marketing research as a tool in studying consumer psychology across borders - In: Proceedings, vol. 61, book 5.1 . -Ruse : Rusenski universitet "Angel Kančev", 2022 ; S. 147

[n1] 2023 zz ~ Černák, Igor - Rojček, Michal - Jenčo, Michal. : Analysis of sustainability of it team development in an organization - In: TEM Journal, vol. 12, iss. 1, 2023 ; s. 51 ;SCOPUS ; ESCI

[n2] 2023 zz ~ Omar, Iman Hany - Mahfouz, Iman - Al Ansary, Sameh - Sarwat, Nevine. : Expressing stance in brand posts on Facebook: a cross-cultural investigation - In: Insights into language, culture and communication, vol. 3, iss. 1, 2023 ; s. 94

AFD: CARNOGURSKY, K., DIACIKOVA, A., DANKOVA, A., et al. (2015). Practical Importance of CSR in Cross-sector Cooperation By: Conference: 9th International Scientific Conference on Business Economics and Management (BEM) Location: Tech Univ Zvolen, Izmir, TURKEY Date: APR 30-MAY 02, 2015, Sponsor(s): Wood Congress; Tech Univ Zvolen, Dept Business Econ, INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE: BUSINESS ECONOMICS AND MANAGEMENT (BEM2015) Book Series: Procedia Economics and Finance Volume: 34 Pages: 244-251.


(1) Rumanko, B., Kozáková, J., Urbánová, M., & Hudáková, M. (2021). Family Business as a Bearer of Social Sustainability in Multinationals-Case of Slovakia. Sustainability, 13(14), 7747.

(2) Klein, M., & Spychalska-Wojtkiewicz, M. (2020). Cross-Sector Partnerships for Innovation and Growth: Can Creative Industries Support Traditional Sector Innovations?. Sustainability, 12(23), 10122."

(3) Górny, A. (2017). Safety-at-work competences as a driver of corporate social responsibility. In MATEC Web of Conferences (Vol. 121, p. 11009). EDP Sciences.

(4) Pekarčíková, M., Trebuňa, P., & Kliment, M. (2019). Digitalization effects on the usability of lean tools. Acta logistica, 6(1), 9-13.

(5) Tate, T. G. (2018). US Corporate Energy Productivity, Greenhouse Gas Productivity, and Return on Equity.

(6) Ozturan, P. (2023). Socially Responsible Marketing in Emerging Economies. In Dealing with Socially Responsible Consumers: Studies in Marketing (pp. 7-32). Singapore: Springer Nature Singapore.

(7) Kozakova, J. (2021). Factors Affecting COVID 19-related CSR Activities of Slovak Companies. In SHS Web of Conferences (Vol. 129, p. 07002). EDP Sciences.

(8) Birknerová, Z., & Zbihlejová, L. (2023). Losing Sleep: Examining Struggles for Value and Counterproductive Work Behaviors in an Era of Globalization. In Globalization, Human Rights and Populism: Reimagining People, Power and Places (pp. 265-288). Cham: Springer International Publishing.

(9) Ozturan, P. (2023). Socially Responsible Marketing in Emerging Economies. In Dealing with Socially Responsible Consumers: Studies in Marketing (pp. 7-32). Singapore: Springer Nature Singapore.


AFD: KRIŽO, P., ČARNOGURSKÝ, K., SIROTIAKOVÁ, M. (2018). Using the Concept of SoLoMo Marketing in Digital Environment to Increase Brand Awareness and Communication with Customers. Knowledge Management in Organizations, 551–561. doi:10.1007/978-3-319-95204-846.


(1) Kubovics, M., & Zaušková, A. (2020, July). Possibilities of Display and Collection of Marketing Data From the Social Media. In 7th European Conference on Social Media ECSM 2020 (p. 144).

(2) Krajčovič, P., & Čábyová, Ľ. (2020, July). Use of Social Media for Marketing Communication of Socially Responsible Business Activities in Slovakia. In 7th European Conference on Social Media ECSM 2020 (p. 135).

(3) Hegedűs, E., Stachová, K., Stacho, Z., & Matúšová, J. G. (2022). Possibilities of Influencing Organisational Culture by Means of Employee Recruitment. THE POPRAD ECONOMIC AND MANAGEMENT, 10, 41.

(4) Stacho, Z., Hamar, M., Stachová, K., & Varečková, Ľ. (2022). The Utilization of Digital Tools and Gamification in the Adaptation Process of Z Generation Emloyees. THE POPRAD ECONOMIC AND MANAGEMENT, 10, 30.

(5) KUBOVİCS, M., & ZAUŠKOVÁ, A. (2021). POSSIBILITIES FOR DATA COLLECTION AND EXAMPLES OF VISUALISATION OF ENVIRONMENTAL ACTIVITIES OF BUSINESSES IN THE SOLOMO ENVIRONMENT. Economics Business and Organization Research, 3(2), 132-154.

ADM: MADZIK, P., CHOCHOLAKOVA, A., CARNOGURSKY, K., et al. (2017). Is Quality a Philosophy or rather a Mind-set? Empirical Study By: QUALITY-ACCESS TO SUCCESS Volume: 18 Issue: 161 Pages: 116-125.


(1) Copuš, L., Wojčák, E., Suleimanová, J. H., & Poláková, M. (2021). Knowledge Management in the Context of Industry 4.0: The Case of Slovakia. THE POPRAD ECONOMIC AND MANAGEMENT, 507.

(2) Čepelová, A., & Koreňová, D. (2019). Optimizing the Education Process of a Company Employees by BPMN (Business Process Modeling & Notation). Calitatea, 20(171), 21-26."

(3) Copuš, L., Šajgalíková, H., & Wojčák, E. (2019). Organizational Culture and its Motivational Potential in Manufacturing Industry: Subculture Perspective. Procedia Manufacturing, 32, 360-367.

(4) Kuběnka, M., Varmus, M., Kubina, M., & Tumová, D. (2023). The analysis and prediction of sports clubs' funding via the assignation tax in Slovakia. International Journal of Sport Management and Marketing, 23(5), 419-441.

(5) KOMAN, G., JANKAL, R., & MIČIAK, M. The Future Course and Application of Big Data Solutions in the Support of Decision-making in Businesses.

ADC: CARNOGURSKY, K., DIACIKOVA, A., MADZIK, P. (2021). The Impact of the Aromatization of Production Environment on Workers: A Systematic Literature Review. Applied Sciences, 11(12), 5600. https://doi.org/10.3390/app11125600


(1) Zámková, M., Rojík, S., Prokop, M., Činčalová, S., & Stolín, R. (2022). Czech Consumers’ Preference for Organic Products in Online Grocery Stores during the COVID-19 Pandemic. International Journal of Environmental Research and Public Health, 19(20), 13316.

(2) Copuš, L., Moravčíková, K., Poláková, M., & Suleimanová, J. H. (2022). How to Increase the Motivational Potential of Organizational Culture?. THE POPRAD ECONOMIC AND MANAGEMENT, 10, 327.

(3) Bercík, J., Gálová, J., & Pavelka, A. (2021). The use of consumer neuroscience in aroma marketing.

(4) Šimek, P., Masner, J., Benda, P., Prokop, M., Ander, V., & Stočes, M. (2022). COMPLEX USABILITY EVALUATION-A STUDY OF ELECTRONIC FORMS FOR TAX RETURN IN THE CZECH REPUBLIC. AGRARIAN PERSPECTIVES XXXI., 303.

(4) Zámková, M., Rojík, S., Prokop, M., Činčalová, S., & Stolín, R. (2023). Consumers’ Behavior in the Field of Organic Agriculture and Food Products during the COVID-19 Pandemic in the Czech Republic: Focus on a Comparison of Hyper-, Super-and Farmers’ Markets and Direct Purchases from Producers. Agriculture, 13(4), 811.

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

Erasmus+ Cooperation partnerships in higher education Increasing the visibility and knowledge base on air quality with big data and its impact on the population health (VISIONAIR), riešiteľ

KA220-HED-939E4724 

01/09/2023 – 31/08/2026 (36 months)

APVV-17-0564 Využitie spotrebiteľskej neurovedy a inovatívnych výskumných riešení v aromachológii a jej aplikácie vo výrobe, obchode a službách (NEUROSMELL). Fakulta ekonomiky a manažmentu, Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2018-2022. riešiteľ
Erasmus + 2018-1-SK01-KA203-046324 Implementation of Consumer Neuroscience and Smart Research Solutions in Aromachology (NEUROSMARTOLOGY) Fakulta ekonomiky a manažmentu, Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2018-2021. riešiteľ
VEGA č. 0663/18 Nelinearita požiadaviek a jej integrácia do procesu riadenia kvality. Pedagogická fakulta, Katolícka univerzita v Ružomberku, 2018-2020. riešiteľ
KEGA č. 030SPU-4/2021 Implementácia nových technológií v obsahovej inovácii predmetu E-obchodovanie v oblasti užívateľskej skúsenosti (UX) a rozhrania (UI). Fakulta ekonomiky a manažmentu, Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2021-2023. riešiteľ

VEGA č. 1/0773/2 Manažment intelektuálneho kapitálu a meranie inovatívnosti podnikov na Slovensku, Fakulta managementu UK, 2020-2022, riešiteľ

INTERREG V-A SK-CZ NFP304030D001 Pamiatky svetového dedičstva UNESCO v živote obcí, mest a regiónov / UNESCO-VLaMI, riešiteľ, 2017-2019

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Člen Redakčnej rady vedeckého časopisu Reflexie ISSN 2585-7428 Katolícka univerzita v Ružomberku 2017 - doteraz
Recenzent odborných článkov na medzinárodnej konferencii MEDZINÁRODNÉ VEDECKÉ DNI 2018 "Smerom k produktívnemu a udržateľnému svetovému poľnohospodárstvu a potravinovým zdrojom" Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre 2018
Člen organizačného a vedeckého výboru konferencie Popradské ekonomické a manažérske fórum – PEMF Katolícka univerzita v Ružomberku 2017, 2019, 2021, 2022
Recenzent odborných článkov na medzinárodnej konferencii INTERNATIONAL SCIENTIFIC DAYS 2020 "Innovative approaches for sustainable agriculture and food systems development" Fakulta ekonomiky a manažmentu SPU v Nitre 2020
Člen pracovnej skupiny v oblasti spoločenskej zodpovednosti Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky 2020 - 2022

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, Katedra marketingu a obchodu Voroněžská 13, 460 01 Liberec 1 8.11.2021 - 10.11.2021 Erasmus+ KA107
Medzinárodná spolupráca v rámci projektu Implementation of Consumer Neuroscience and Smart Research Solutions in Aromachology (NEUROSMARTOLOGY), no. 2018-1-SK01- KA203-046324. Hotel Meerane GmbH & Co. KG, An der Hohen Straße 3, 08393 Meerane, Germany 2.3.2020 - 6.3.2020 Erasmus+ KA2 Strategic Partnerships for Higher Education

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou
Externý poradca v optimalizácií marketingových stratégií v online prostredí (e-shopy)
Dátum poslednej aktualizácie
2024-04-12