Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
RNDr. Štefan Tkačik, PhD.
Email:
stefan.tkacik@ku.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
PF KU - Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku
Pracovisko:
KIN - Katedra informatiky

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Tkačik
I.2 - Meno
Štefan
I.3 - Tituly
RNDr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1971
I.5 - Názov pracoviska
Pedagogická fakulta KU v Ružomberku
I.6 - Adresa pracoviska
Hrabovská cesta 1, 034 01 Ružomberok
I.7 - Pracovné zaradenie
docent
I.8 - E-mailová adresa
stefan.tkacik@ku.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/7929
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
38. učiteľstvo a pedagogické vedy- matematika
I.11 - ORCID iD
0000-0002-0700-3736

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie II.b - Rok II.c - Odbor a program
UPJŠ Košice - Prírodovedecká fakulta, Mgr. 1995 Odbor: matematika – matematická informatika
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie II.b - Rok II.c - Odbor a program
Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta riadenia a informatiky, PhD. 1998 Odbor: aplikovaná matematika
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
interný doktorand Fakulta riadenia a informatiky ŽU Žilina 1996-1998
odborný asistent Katecheticko-pedagogická fakulta Žilinská univerzita 1998-2000
odborný asistent Katolícka univerzita, Pedagogická fakulta 2000 - 2022
Prodekan pre vedu a umenie Katolícka univerzita, Pedagogická fakulta 2001-2012
Prorektor pre kvalitu a akreditáciu Katolícka univerzita 2012-2014
docent Katolícka univerzity 2022-doteraz

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
certifikát ECDL Advanced 2012
How to become a SMART Learning organization Promoting Knowledge-sharing Culture in Learning Organizations (KNOWLO), Learn&Lead Centre of Innovation 2023
Congnitive process in Geometry Department of Pre-school and Elementary Education, Department of Mathematics, FE CU, USMP 2016
Osvedčenie o absolvovaní metodiky na výučbu matematiky Hejného metódou Indícia, n. o. 2019

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Diskrétna matematika Učiteľstvo informatiky I. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Diskrétna matematika Učiteľstvo informatiky v kombinácii I. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Prezentačný softvér Učiteľstvo informatiky II. Učiteľstvo a pedagogické vedy
Prezentačný softvér Učiteľstvo informatiky v kombinácii I. Učiteľstvo a pedagogické vedy
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
1
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
1
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
8
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
17
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Matematika 1 Učiteľstvo informatiky v kombinácií, Učiteľstvo informatiky bakalársky študijný program Učiteľstvo a pedagogické vedy
Praktikum z diskrétnej matematiky Učiteľstvo informatiky v kombinácií, Učiteľstvo informatiky bakalársky Učiteľstvo a pedagogické vedy
Matematika 2 Učiteľstvo informatiky v kombinácií, Učiteľstvo informatiky bakalarský Učiteľstvo a pedagogické vedy

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
83
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
21
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
2
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
1
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
38
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
17
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
13
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
11
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
3
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti
AAA ŽILKOVÁ, K, KOPÁČOVÁ, J., PARTOVÁ, E, TKAČIK, Š., MOKRIŠ, M., BUDÍNOVÁ, I., GUNČAGA, J.,: Young children`s concepts of geometric shapes, Pearson, 2018, ISBN 978-1-78726-989-7, 242 s.
ADN GUNČAGA, J., TKAČIK Š., ŽILKOVÁ K.: Understanding of selected geometric concepts by pupils of pre-primary and primary level education, European journal of contemporary education (textový dokument (print)) (elektronický dokument). 2017, Issue 6, no. 3, p. 497-515. ISSN2304-9650, ISSN (online)2305-6746.
ADF TKAČIK, Š. – RIEČAN, B.: A note on the Kluvánek integral. In: Tatra Mountains Mathematical Publications. - ISSN 1210-3195. - Vol. 49 (2011), p. 59-65.

FAI TKAČIK, Š., PAPČO, M.: Igor Kluvánek, Integrálny počet funkcie jednej reálnej premennej, 3. diel, Ružomberok : PF KU v Ružomberku, 2008, 373-714 s. ISBN 978-80-8084-373-1.

TKAČIK, Š., GUNČAGA, J., PAPČO, M., TRENKLER, M.: Igor Kluvánek, Diferenciálny počet funkcie jednej reálnej premennej, 2.diel, Ružomberok : PF KU v Ružomberku, 2007, 285 , s. ISBN 978-80-8084-236-9.

TRENKLER, M., TKAČIK, Š., GUNČAGA, J.: Igor Kluvánek, Prípravný kurz k diferenciálnemu a integrálnemu počtu, 1.diel, Ružomberok : PF KU v Ružomberku, 2006, 363 s. ISBN 80-8084-069-5.

AEC TKAČIK, Š.: Spojitosť a limity trochu inak. In: Zborník konferencie Setkání kateder matematiky České a Slovenské republiky připravující budoucí učitele, Ústí nad Labem, 2004, vyd. UJEP Ústí nad Labem, ISBN 80-7044-595-5, s. 85 – 89.

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov
AFC TKAČIK, Š., GUNČAGA, J.: Personalities of Slovak Mathematics - inspiration for future mathematics education; Jahrestagung GDM 2020, 54 [09.03.2020-13.03.2020, Würzburg, Nemecko] In: Beiträge zum Mathematikunterricht 2020 [textový dokument (print)] / Siller, Hans-Stefan [Zostavovateľ, editor] ; Weigel, Wolfgang [Zostavovateľ, editor] ; Wörler, Jan Franz [Zostavovateľ, editor] ; Meyer, Lena Sophie [Recenzent]. – 1. vyd. – Münster (Nemecko) : WTM-Verlag, 2020. – ISBN 978-3-95987-139-6, s. 945-948
AEC TKAČIK, Š., GUNČAGA, J.: Some prominent personalities of Slovak Mathematics, Gemeinsame Jahrestagung GDM und DMV 2019, 04.03.2019-08.03.2019, Nemecko, Münster (Nemecko) : WTM-Verlag, 2019. - ISBN 978-3-95987-089-4, p. 659-662
AAA ŽILKOVÁ, K, KOPÁČOVÁ, J., PARTOVÁ, E, TKAČIK, Š., MOKRIŠ, M., BUDÍNOVÁ, I., GUNČAGA, J.,: Young children`s concepts of geometric shapes, Pearson, 2018, ISBN 978-1-78726-989-7, 242 s.
ADN GUNČAGA, J., TKAČIK Š., ŽILKOVÁ K.: Understanding of selected geometric concepts by pupils of pre-primary and primary level education, European journal of contemporary education (textový dokument (print)) (elektronický dokument). 2017, Issue 6, no. 3, p. 497-515. ISSN2304-9650, ISSN (online)2305-6746.

AAB Csachová, L., jurečková, M., Tkačik, Š.: Kritické miesta školskej matematiky, Ružomberok: VERBUM, 166 strán, 1. vydanie. 2021, ISBN 978-80-561-0936-6

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

GUNČAGA, J., TKAČIK Š., ŽILKOVÁ K.: Understanding of selected geometric concepts by pupils of pre-primary and primary level education, European journal of contemporary education (textový dokument (print)) (elektronický dokument). 2017, Issue 6, no. 3, p. 497-515. ISSN2304-9650, ISSN (online)2305-6746.

[1] Gunčaga, J., Žilková, K.: Visualisation as a Method for the Development of the Term Rectangle for Pupils in Primary School, European Journal of Contemporary Education, 2019, 8(1): 52-68.

[1] Erdogan, Fatma: Prospective middle school mathematics teachers’ problem posing abilities in context of van Hiele Levels of Geometric Thinking In: International Online Journal of Educational Sciences [elektronický dokument] . – Turecko : Educational Researches and Publications Association. – ISSN 1309-2707. – Roč. 12, č. 2 (2020), s. 132-152 [online]

 


ADN01 GUNČAGA, J., Tkačik Š., Žilková K.: Understanding of selected geometric concepts by pupils of pre-primary and primary level education, European journal of contemporary education (textový dokument (print)) (elektronický dokument). 2017, Issue 6, no. 3, p. 497-515. ISSN2304-9650, ISSN (online)2305-6746.


[1] (SCOPUS:2-s2.0-85082381296) 438325: Students' concepts of the trapezoid at the end of lower secondary level education / Halas, Zdeněk [Autor] ; Robová, Jarmila [Autor] ; Moravcová, Vlasta [Autor] ; Hromadová, Jana [Autor]. – DOI 10.1515/edu-2019-0013. –SCOPUS, In: Open Education Studies [elektronický dokument] . – Varšava (Poľsko) : De Gruyter. – ISSN 2544-7831. – Roč. 1, č. 1 (2019), 184-197 [online]

[1] (SCOPUS:2-s2.0-85088106769) 238954: Augmented reality mobile learning system : study to improve PSTs' understanding of mathematical development / Amir, Mohammad Faizal [Autor, 20%] ; Ariyanti, Novia [Autor, 20%] ; Anwar, Najih [Autor, 20%] ; Valentino, Erik [Autor, 20%] ; Afifah, Dian Septi Nur [Autor, 20%]. – DOI 10.3991/ijim.v14i09.12909. – SCOPUS, In: International Journal of Interactive Mobile Technologies [elektronický dokument] . – Viedeň (Rakúsko) : International Association of Online Engineering. – ISSN 1865-7923. – Roč. 14, č. 9 (2020), 239-247 [online]

[1] (SCOPUS:2-s2.0-85120352439) 438324: Pedagogy of cooperation of the 1980s as an innovative practice / Pomelov, Vladimir B. [Autor, 100%]. – DOI 10.32744/PSE.2021.5.42. – SCOPUS In: Perspektivy Nauki i Obrazovania [elektronický dokument] . – ISSN (online) 2307-2334. – Roč. 53, č. 5 (2021), 620-630 [online]

[1] (SCOPUS:2-s2.0-85107472121Web of Science Core Collection: WOS:000659384300001) 424567: Understanding of Geometrical Concepts in Elementary School Using the Example of Quadrangle, Rectangle and Square / Bruns, Julia [Autor, 33.333%] ; Unterhauser, Elisabeth [Autor, 33.334%] ; Gasteiger, Hedwig [Autor, 33.333%]. – DOI 10.1007/s13138-021-00185-4. – WOS CC ; SCOPUS In: Journal für Mathematik - Didaktik [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Berlín (Nemecko) : Springer Nature. Springer. – ISSN 0173-5322. – ISSN (online) 1869-2699. – Roč. 42, č. 2 (2021), 581-623 [tlačená forma] [online]

[1] (SCOPUS) Sharma, S. (2019). Use of theories and models in geometry education research: A critical review. Waikato Journal of Education, 24(1), 43-54. https://doi.org/10.15663/wje.v24i1.644, ISSN 2382-0373

[1] Zdeněk Halas*, Jarmila Robová, Vlasta Moravcová, Jana Hromadová: Students’ Concepts of the Trapezoid at the End of Lower Secondary Level Education, Open Education Studies, 2019; 1: 184–197, ISSN: 2544-7831

[1] (Scopus СМИ (ЭЛ № ФС 77 — 62796)) Pomelov, V.: PEDAGOGY OF COOPERATION OF THE 1980S AS AN INNOVATIVE PRACTICE, In:  PERSPECTIVES OF SCIENCE AND EDUCATION, Учредители: Остапенко Роман Иванович, N 5 (53), s. 620-630, 2021,  eISSN: 2307-2334

[1] (Scopus) Bruns, J., Unterhauser, E. & Gasteiger, H. Geometrisches Begriffsverständnis in der Grundschule am Beispiel der Begriffe Viereck, Rechteck und Quadrat. J Math Didakt 42, 581–623 (2021). https://doi.org/10.1007/s13138-021-00185-4

[3] Sharma, S. (2019). Developing an Understanding of Shapes and their Representations in Multilingual Primary School Classes: A Systematic Literature Review. https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED604188.pdf https://eric.ed.gov/?id=ED604188

[3] أ. طارق زياد عبد حنونة: The effect of the snowball strategy on acquiring Geometric concepts and developing tendencies towards them among fourth grade students in Gaza, Al-AQSA University Gaza, Palestine (2020) https://scholar.alaqsa.edu.ps/6438/1/%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A9%20%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%A1%20%D8%B7%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A9%2027-7-21%D9%85%D8%AF%D9%82%D9%82%D8%A9.pdf

[3] Sharma, S. Children’s Negotiation of Meanings About Geometric Shapes and Their Properties in a New Zealand Multilingual Primary Classroom, The University of Waikato, New Zealand,(2022) https://researchcommons.waikato.ac.nz/bitstream/handle/10289/14752/thesis.pdf?sequence=4

[3] BEREKET TELEMOS DORRA: Exploring the Challenges of Teaching Similarity of Triangles, the Case of Areka Town Primary Schools, Ethiopia, The University of SOUTH AFRICA,        Pretoria, Gauteng, South Africa,(2021) https://uir.unisa.ac.za/bitstream/handle/10500/28479/thesis_bereket_telemos_dorra.pdf?sequence=1

[3] Garron, Zella Ruth: Identifying Opportunities of Mathematical Growth and Development in Elementary Grades Based Upon ISTEP+ Score Trends, Northcentral University. San Diego, California, USA, ProQuest Dissertations Publishing, 2019 https://www.proquest.com/docview/2188041488?pq-origsite=gscholar&fromopenview=true

[3] Guimarães, B. V. C., Donato, S. L. R., Aspiazú, I., Azevedo, A. M., de Carvalho, A. J.: Didactic tool for experimental demonstration with ‘Gigante’ forage cactus pear, Journal of Educational Research and Reviews, Volume 8, Issue 3, pp. 38-44., 2020, ISSN: 2384-7301

AEC07 Tkačik, Š.: Spojitosť a limity trochu inak. In: Zborník konferencie Setkání kateder matematiky České a Slovenské republiky připravující budoucí učitele, Ústí nad Labem, 2004, vyd. UJEP Ústí nad Labem, ISBN 80-7044-595-5, s. 85 – 89.

[4] GUNČAGA, J.: Zavedenie limity a derivácie funkcie v bode, In: Acta Mathematica 7, zborník príspevkov z II. medzinárodnej vedeckej konferencie. Nitra : FPV UKF, edícia

Prírodovedec č. 146, 2004, s. 249-256. ISBN 80-8050-755-4.

[4] Fulier J, EISENMANN P., Gunčaga, J.: Podnety k rozvoju funkčného myslenia. In: Acta Mathematica 8, FPV UKF, Nitra, 2005, ISBN: 80-8050-896-8, s. 39 - 46.

[4] POWĄZKA Z.: Príklady chýb v porozumení základných pojmov matematickej analýzy skúmaných u študentov učiteľstva matematiky. In: Acta Mathematica 10, FPV UKF, Nitra, 2007, s. 177 - 182.

[4] GUNČAGA, J.: LEONHARD EULER a nekonečné rady, In: Acta Mathematica 10, FPV UKF Nitra, 2007, s. 59-64

[4] GUNČAGA, J.: Geogebra – motivačný nástroj pre prípravu budúcich učiteľov. In: Zborník III. Medzinárodnej vedeckej konferencie UJS „Veda a vzdelávanie na podporu vzdelanostnej spoločnosti“, Komárno, 5 - 6 septembra 2011, s. 338 - 343, ISBN 978-80-8122-017-3.

[3] ADE : GUNČAGA, J.: Regulated functions and integrability, In: 70 Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis : studia mathematica VIII. - ISSN 1689-9903. - [Č.] 8 (2009), s. 43-56.

[3] ADE : GUNČAGA, J.: Equations f(x) = f-1(x) as a generator of mathematics teaching problems, In: Matematyka XII : prace naukowe / ed. Jurij Povstenko. - ISBN 978-83-7455-013-0. - ISSN 1896-0286. - S. 215-219. 2009.

[3] AEC : GUNČAGA, J.: Derivative of a function at a point and integral by professor Igor Kluvánek, ISBN 978-83-7455-112-7. - ISSN 1896-0286. In: Matematyka XIV / red. Yuriy Povstenko. - ISBN 978-83-7455-112-7. - ISSN 1896-0286. - S. 37-50. 2009.


ADF TKAČIK, Š. – RIEČAN, B.: A note on the Kluvánek integral. In: Tatra Mountains Mathematical Publications. - ISSN 1210-3195. - Vol. 49 (2011), p. 59-65. http://tatra.mat.savba.sk/Full/49/06rie-tk.pdf

[1] (Scopus DOI: 10.2478/s12175-014-0236-4) Riečan, B.: On the Kluvánek construction of the Lebesgue integral with respect to a vector measure, In: Mathematica Slovaca, 64(3), pp. 727-740, 2014, ISSN 0139-9918

[1] (Scopus https://doi.org/10.1515/ms-2017-0157) Dvurečenskij, A.: Prof. RNDr. Beloslav Riečan, DrSc., Dr.h.c. *NOV. 10, 1936 – †AUG. 13, 2018, In: Mathematica Slovaca, 68(5), pp. 951-956, 2018, ISSN 0139-9918

[3] Nillsen, R.: Igor Kluvánek His life, achievements and influence in Australia, University of Wollongong, NSW Australia, 2012. https://documents.uow.edu.au/~nillsen/Igor_Kluvanek_Paper.pdf

[3] Riečan, B.: On the Kluvánek Construction of the Lebesgue Integral. (English). Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Rerum Naturalium. Mathematica, vol. 52 (2013), issue 2, pp. 99-105

FULIER, J. – TKAČIK, Š.: Matematik Galileo Galilei a jeho dielo Discorsi, In: Acta Mathematica Nitriensia. ISSN 2453-6083, Vol. 1, No. 2 (2015), online, p. 1-14.


[1] Ján Gunčaga, Wacek Zawadowski, Theodosia Prodromou: Visualisation of Selected Mathematics Concepts with Computers – the Case of Torricelli’s Method and Statistics. European Journal of Contemporary Education, 2019, 8(1): 69-91.

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov
Hlavný riešiteľ: KEGA 020KU-4/2018 Osobnosti slovenskej matematiky -životné vzory pre budúce generácie-hlavný riešiteľ, 2018-2020

Hlavný riešiteľ: KEGA 004KU-4/2022 Osobnosti slovenskej matematiky -životné vzory pre budúce generácie II, 2022-2024

Hlavný riešiteľ: 3. Mondi SCP, Seminár Rady skúseného matikára, 2018
riešiteľ: VEGA 1/0079/19 Analýza kritických miest v školskej matematike a identifikácia faktorov ovplyvňujúcich postoj žiakov k matematike-člen riešiteľského kolektívu 2019-2021
riešiteľ: VEGA 1/0440/15 “Geometric Conceptions and Misconceptions of Preschool and School Age Children” člen riešiteľského kolektívu 2016-2017

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
prodekan pre vedu a umenie Pedagogická fakulta KU v Ružomberku 2001-2012
Prorektor pre kvalitu a akreditáciu Katolícka univerzita v Ružomberku 2012-2014
člen Vedeckej rady Pedagogická fakulta KU v Ružomberku 2001-2016
člen Jednoty slovenských matematikov a fyzikov JSMF 2001 - doteraz
člen Výboru JSMF JSMF 2018 - doteraz
Poverenec pre kvalitu a akreditáciu Komisia pre kvalitu KU od roku 2021
člen Rady kvality KU Rada kvality Katolíckej univerzity od roku 2022

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Přírodovědecká fakulta OU, Česká republika Ostravská univerzita 30. dubna 22, 701 03 Ostrava 2017 CEEPUS
Pedagogická fakulta UJEP, Ústí nad Labem, Česká republika, Pedagogická fakulta UJEP České mládeže 8 400 01 Ústí nad Labem 2013 Erasmus Teaching Mobility
Přírodovědecká fakulta UJEP, Ústí nad Labem, Česká republika, Přírodovědecká fakulta UJEP Pasteurova 15 400 96 Ústí nad Labem 2012 Socrates Erasmus Teaching Mobility
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Jerzego Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, Poland 2011 Socrates Erasmus Teaching Mobility
ELTE, Budapešť, Maďarsko Eötvös Loránd University Egyetem tér 1-3, 1053 Hungary 2008 Socrates Erasmus Teaching Mobility
Escuela Superior de Ingenieros Universidad de Sevilla ESCUELA TÉCNICA SUPERIOR DE INGENERÍA Camino de los descubrimientos, s/n 41092 - SEVILLA 1996 Tempus

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2023-10-31